پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/24 15:01
کد خبر: 6664

محمد صلاح به علت شرکت در عروسی برادرش کرونا گرفت+فیلم و عکس رقص او

فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد تست کرونای محمد صلاح ستاره لیورپول مثبت بوده است. گفته می‌شود صلاح با شرکت در عروسی برادرش به این ویروس مبتلا شده است.

محمد صلاح متولد 15 ژوئن 1992 بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاه لیورپول می باشد. محمد صلاح در پست های هافبک هجومی و حمله و وینگر راست بازی می کند.محمد صلاح سابقه عضویت در تیم های المقاولون العرب، بازل،چلسی، فیورنتینا، رم و لیورپول را دارد. محمد صلاح سابقه 56 بازی و 32 گل ملی در کارنامه دارد.


خبرجنجالی:شقایق دهقان از تتوی نامفهومش رونمایی کرد+عکس جنجالی


 

فدراسیون فوتبال مصر رسماً اعلام کرد که نتیجه تست کووید19 محمد صلاح ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه لیورپول مثبت بوده است. بر اساس اعلام این فدراسیون، صلاح علائم بیماری را نشان نمی‌دهد و تست سایر بازیکنان تیم ملی مصر منفی بوده است.

 

در ادامه بیانیه فدراسیون فوتبال مصر در این باره آمده:" محمد صلاح ستاره ملی پوش ما از طرف پزشک تیم ملی دکتر محمد ابوعلا بر اساس پروتکلهای بینن المللی تحت مراقبت قرار دارد. وضعیت او به صورت دائمی به باشگاهش لیورپول هم اطلاع رسانی می شود. صلاح در یک اتاق قرنطینه شده و همه تماسهای او با بیرون قطع شده است. صلاح در ساعات آینده تحت بررسیهای بیشتر قرار می گیرد".  

 

 

 


خبرداغ:حرکات عجیب ریحانه پارسا در تخت خواب با وضعی نامناسب+فیلم جنجالی

 


گفته می شود صلاح با شرکت در جشن عروسی برادرش به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

تیم ملی مصر فردا شنبه باید در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های آفریقا به مصاف توگو برود. دیدار برگشت دو تیم هم طبق برنامه روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

 

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال مصر در توییتی اعلام کرد از بازیکنان تیم ملی مصر و توگو در مجموع تست کرونای سه بازیکن مثبت بوده است. به جز محمد صلاح اشاره ای به هویت دو بازیکن دیگر نشده است.

 

 

احمد شبیر روزنامه نگار مصری هم با انشتار یک توییت اعلام کرد که تست کرونای سه بازیکن مثبت بوده که یکی از آنها محمد صلاح و دو بازیکن دیگر از تیم ملی توگو بوده اند. بر اساس گزارش احمد شبیر، تست دوم به زودی از این بازیکنها گرفته خواهد شد و همه منتظر نتایج این تست دوم هستند.

 

 

از این گذشته برخی رسانه‌ها مدعی شدند که محمد صلاح پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی مصر با عدم رعایت پروتکل‌های کرونایی در جشن عروسی برادرش در این کشور شرکت کرده و احتمالاً در این مراسم به ویروس کرونا مبتلا شده است.


خبرداغ:پخش شدن عکس های آتلیه ای زوج زنجانی دردسرساز شد!


 

 

محمد صلاح در کنار برادرش نصر که در جشن عروسی او شرکت کرده بود

خبر از دست دادن محمد صلاح حتی اگر او همچنان علائم بیماری را نشان ندهد و تنها نیاز به دوره قرنطینه داشته باشد برای لیورپول و یورگن کلوپ در شرایط فعلی بدترین خبر ممکن است. مرسی سایدی ها این روزها با بحران مصدومیت بازیکنان شان مواجه هستند. لیورپول از زمانی که ویرژیل فن دایک را به دلیل تکل جنجالی جردن پیکفورد تا پایان فصل از دست داد و چند روز بعد جو گومز جانشین او هم برای مدتی قابل توجه مصدوم شد حالا نه تنها در مرکز خط دفاعی با بحران بزرگ روبرو شده بلکه در سایر خطوط هم با لشکری از بازیکنان مصدوم روبرو است. در این شرایط است که از دست دادن ستاره ای مهم مثل صلاح می تواند لیورپول را تا آستانه توقف کامل نقشه های کلوپ پیش ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4peno2