جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/26 06:08
کد خبر: 6708

خبر خوب و تعجب آور مهتاب کرامتی+عکس

یونیسف در حمایت از اقدامات دولت در کنترل همه‌گیری بیماری کرونا و بنا به درخواست وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، تعداد ۱۹هزار و۴۸۸ کیت تشخیص کرونا تهیه کرده است که این محموله روز شنبه ۲۴ آبان ماه به تهران رسید.

مهتاب کرامتی   ۲۵ مهر ۱۳۴۹ است.مهتاب کرامتی متولد ملایر است.مهتاب کرامتی بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان و زنان و مدیر هنری ایرانی است که مهتاب کرامتی از ۱ سپتامبر ۲۰۰۶/ ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف می‌باشد.مهتاب کرامتی دانش‌آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره‌دیدهٔ بازیگری به سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است.


خبرداغ:ریحانه پارسا از عشق پاک نوجوانیش رونمایی کرد+عکس


مهتاب کرامتی با اعلام این خبر در صفحه  اینستاگرام  خود چنین توضیح داد: این کیت‌های تشخیصی که با بودجه "بخش واکنش به بحران مرکزی یونیسف" تهیه شده اند، در اختیار بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های سرتاسر کشور قرار خواهند گرفت.در مهر ماه نیز،  یونیسف  تعداد ۱۸۲هزار و ۵۹۲ کیت تشخیص کرونا تهیه و به ایران ارسال کرد که این محموله برای توزیع کشوری به انیستیتو پاستور تحویل شد.
 

وی تاکید داشت : از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا، یونیسف ۶۳ تن اقلام حفاظت شخصی برای پرسنل بخش درمان و همچنین اقلام بهداشتی، بروشورهای اطلاع‌رسانی کرونا به زبان کودکان و ماسک برای کودکان در معرض آسیب، ازجمله کودکان کارو خیابان، کودکان بدون سرپرست و کودکان دارای معلولیت تحویل داده است.

 


خبرداغ:اولین اطلاعات از سروش خونانی/فردی که از کودکان کار سواستفاده جنسی کرد!


 

photo_۲۰۲۰-۱۱-۱۵_۲۲-۰۹-۱۶

 
 
 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eenv3