پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/26 12:24
کد خبر: 6727

خبر خوب برای دوستداران "سریال پایتخت"!

مذاکرات جدید احتمال تولید زودهنگام فصل هفتم پایتخت را بالا برد.

در شرایطی که پس از حواشی و ماجراهای فصل ششم «پایتخت»، بسیاری ساخته شدن فصل هفتم این سریال را حداقل در کوتاه‌مدت منتفی می‌دانستند، طبق اخبار رسیده، صداوسیما این روزها علاقه خود را به ساخت فصل هفتم این سریال نشان داده و در هفته‌های اخیر به‌طور جدی با سازندگان این سریال پای میز مذاکره نشسته است. مذاکراتی که احتمال تولید زودهنگام فصل هفتم این سریال را بالا برده.


خبرداغ:رابطه ی عاشقانه ی سحر قریشی با پویان مختاری لورفت+لایو دونفره



شنیده‌ها حاکی از آن است که  مدیران صداوسیما پیشنهاد ساخت فصل هفتم «پایتخت» را برای نوروز ۱۴۰۰ به سازندگان این مجموعه داده‌اند و امید دارند که بتوانند با این سریال بار دیگر مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون بنشانند.  اگر طی روزهای آینده توافقات اولیه صورت گیرد پیش‌تولید این سریال به سرعت آغاز خواهد شد.


خبرجدید:رقص ریز فاطمه معتمد آریا در حضور بازیگران جنجالی شد!+ویدئو



این مذاکرات برای تولید «پایتخت۷» در شرایطی رخ می‌دهد که چند بازیگر اصلی این مجموعه، تا پایان سال برای فیلم‌ها و سریال‌های دیگر قرارداد بسته‌اند و مهمتر از همه محسن تنابنده -که به تازگی نقش‌آفرینی‌اش را در فیلم جدید اصغر فرهادی به پایان رسانده- و با پروژه‌های دیگری توافق کرده و همین موضوع، ماجرای تولید «پایتخت۷» را پیچیده‌ کرده. حال باید دید در این شرایط آیا امکان لغو همه‌ی این قرارداد‌ها امکان‌پذیر است؟ یا آنکه «پایتخت۷» به نوروز ۱۴۰۰ نمی‌رسد و برای بار دوم این مجموعه به کنداکتور پخش ماه رمضان منتقل می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48mda3