شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/29 14:51
کد خبر: 6813

جزئیات دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

دیدار هفته دوم لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

از روز شنبه حدوداً 150 شهر که عمدتاً کلانشهر هستند و شامل تهران هم می‌شوند به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود. این طرح قطعاً از روز شنبه اجرا خواهد شد و قریب به 25 مرکز استان نیز در سطح هشدار سه یعنی قرمز قرار گرفته‌اند.

بر اساس مقررات صورت گرفته برای تعطیلی دو هفته‌ای کلانشهرها، گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفته بود که امکان لغو رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم وجود دارد. با اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش، بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال که از امروز آغاز می‌شود طبق هماهنگی‌های قبلی انجام می‌شود.


خبرجنجالی:رابطه ی نزدیک بهاره کیان افشار و کمدین معروف لورفت+فیلم جنجالی


امروز مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود که این خبر گمانه‌زنی‌ها پیرامون لغو بازی پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی را پررنگ‌تر کرد. روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد:" با توجه به مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا و تشدید محدودیت‌ها، از روز شنبه اول آذر ماه 1399، ورود اعضاء به مجموعه ورزشی آزادی به مدت دو هفته ممنوع می باشد."

در این اعلامیه همچنین ذکر شده است: "لازم به ذکر است که فدراسیون های مستقر در مجموعه ورزشی آزادی جهت برگزاری مسابقات و تمرینات ورزشکاران و ملی پوشان خود باید مجوز برگزاری را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش اخذ نمایند."

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در واکنش به خبر تعطیلی مجموعه آزادی و اینکه بازی پرسپولیس هم لغو می‌شود یا خیر گفت: "بازی پرسپولیس طبق برنامه تا همین لحظه که با شما صحبت می‌‎کنم برگزار می‌شود و لغو مسابقات فعلا در دستور کار نیست."

با توجه به آنچه در اعلامیه مجموعه ورزشی آزادی ذکر شده هماهنگی‌های لازم بین سازمان لیگ و مجموعه آزادی باید صورت بگیرد تا مجوز برگزاری مسابقه هفته دوم که قرار است شنبه انجام شود، بدون مشکل پیگیری شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4madw4