جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/29 19:57
کد خبر: 6820

کار عجیب و جالب همسر علی پروین سوژه شد!

اسطوره قرمز‌ها همیشه حرف‌های جالبی درباره خانواده‌اش می‌زند.

علی پروین  در روز سوم مهر 1325 در تهران، محله بازار، کوچه غریبان به دنیا آمد.علی پروین مانند هر فوتبالیستی مسیرهای ترقی راطی کرد و از «کیان » به تیم ملی رسید. علی پروین به عنوان سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب شد.چند روز بعد در 7 بهمن 1392، علی پروین رسماً به عنوان مدیرعامل پرسپولیس تعیین شد.  در 8 اردیبهشت 1393، با رأی اعضای هیئت مدیره جدید، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد و جای علی پروین را گرفت.


خبرجنجالی:عاطفه رضوی خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل را لو داد+عکس دونفره


اسطوره قرمزها همیشه حرف های جالبی درباره خانواده اش می زند.

علی پروین گهگاه در مصاحبه هایش درباره همسرش حرف می زند و به شدت از او تعریف می کند. مثلا پروین یک بار در مصاحبه ای گفته بود: «حاج خانم یه چیز دیگست. خیلی دلش پاکه. مدام سفره می ره ، سفره می ذاره ، هی پی مراسم مذهبیه. بعد می شینه از این سریالا نگاه می کنه. می گم بابا حاج خانوم نه به اون نماز خوندنت نه به این چیزا ، بابا خوب نیست. اما الان همه نگاه می کنن .

 

دیگه چاره ای نیست. ولی همش به فکر اینه که یه کاری بکنه برای کمک به این و اون. الان حیاط خونه رو می ده برای عکاسی زوجای جوون. بفهمه عکاس ها ازشون پول گرفتن، راه نمی ده . ولی همین جوری چرا. کلی به گلهای باغچه می رسه که جمعه ها صبح عروسا بیان اونجا عکاسی. اصلا این عروسا که میان تو خونه انگار انرژی می گیره. کلی چایی و شیرینی و پذیرایی هم براشون داره. عشقش این جور کاراست دیگه.»

این هم تصویری آتلیه ای از علی پروین و همسرش که در فضای مجازی منتشر شد.

 


 

تصویر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wnvd3