پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/19 13:00
کد خبر: 8749

پشت پرده قتل پسر جوان در خیابان ولیعصر!+جزئیات مرموز

راننده پژو ۲۰۷ که پس از درگیری با راننده خودرو سراتو وی را زیر گرفته بود در دادگاه به تشریح ماجرا پرداخت و مدعی شد قصد کشتن راننده جوان را نداشته است.

ساعت ۹ شب هشتم اسفند ماه سال ۹۸ به پلیس خبر رسید پسر جوانی به نام علیرضا رحیمی نژاد در تصادف رانندگی در حوالی میدان ولیعصر کشته شده است . ماموران  پلیس  به محل تصادف رفتند و دریافتند علیرضا از سوی راننده خودرو  پژو ۲۰۷  زیر گرفته شده است . ماموران پلیس در بررسی ها دریافتند دوربین های مداربسته صحنه برخورد خونین را ضبط کرده است .


خبرداغ:ماجرای دعوای سحر قریشی و آتیلا پسیانی درپشت صحنه فاش شد!+ویدئو لورفته

 
 
با بررسی فیلم ضبط شده دوربین مداربسته راننده پژو ۲۰۷ به نام کامیار ردیابی و بازداشت شد و به زیر گرفتن علیرضا اعتراف کرد 
 

 

 

درگیری مرموز با راننده سراتو منجر به قتل شد

وی گفت: قبل از این ماجرا با علیرضا که راننده  سراتو  بود درگیر شده و ناخواسته پس از پیاده شدن علیرضا از خودرواش وی را زیر گرفته است .

با بررسی فیلم دوربین مداربسته و اظهارات شاهدان صحنه برخورد خونین برای کامیار کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

در دادگاه

کامیار در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پدر و مادر علیرضا برای کامیار حکم قصاص خواستند.

پدر علیرضا گفت : آن شب پسرم از محل کارش در خیابان کریمخان بیرون آمده و سوار خودرو سراتو به سمت میدان ولیعصر حرکت کرده بود اما راننده  پژو ۲۰۷  جلو راهش پیچید و همین موضوع باعث درگیری آنها شد. وقتی پسرم از خودرو پیاده شده بود راننده پژو ۲۰۷ او را زیر گرفت و گریخت و پلیس بعد از 3ماه توانست او را ردیابی و بازداشت کند . او به سرعت فرار کرد و حتی از چراغ قرمز هم عبور کرد. من و همسرم به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستیم.


خبرجنجالی:اسیدپاشی عجیب در خانه مجردی در تهران جنجالی شد!


پشت پرده تصادف مرگبار در میدان ولیعصر

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و منکر قتل عمدی شد و گفت: ناخواسته علیرضا را کشته است.

کامیار در تشریح جزییات ماجرا گفت: از یک کوچه با سرعت وارد  خیابان ولی عصر شدم و کم مانده بود با ماشین علیرضا - قربانی - برخورد کنم . او به من تذکر شدید داد و پس از اینکه از من سبقت گرفت جلوتر نگه داشت .من به سمت کوچه مجلسی پیچیدم اما نمی‌دانستم کوچه بسته است. وقتی فهمیدم کوچه بسته است دنده عقب گرفتم و علیرضا از ماشین پیاده شد .او چیزی در دستش بود که چون هوا تاریک بود متوجه نشدم. چیست. من ترسیدم و چون نمی‌خواستم با او درگیر شوم دنده عقب حرکت کردم. من می خواستم از کوچه خارج شوم که علیرضا خودش را روی کاپوت ماشین انداخت .

این متهم گفت: باور کنید سرعت ماشین آنقدر زیاد نبود .من حرکت کردم و علیرضا از روی کاپوت روی زمین افتاد.باور کنید هرگز فکر نمی کردم این ماجرا موجب  مرگ  او شود.

با پایان دفاعیات متهم ، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

منبع: رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36loz3