سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/05 08:48
کد خبر: 6952

بازیکن معروف پرسپولیس به جرم ضرب و شتم دستگیر شد!

فوتبالیست معروف ممکن است برای درگیری با یک مرد به زندان خواهد افتاد.

آنتونی استکوکس در تاریخ ۲۵ جولای سال ۱۹۸۸ در شهر دوبلین، پایتخت کشور ایرلند به دنیا اومد آنتونی استوکس در شرایطی در سال ۱۹۸۸ به دنیا آمد که مشکلات خانوادگی که پدر و مادرش با آن دست و پنجه نرم می کردند باعث شد تا خیلی زود از آنها جدا شود. آنتونی استکوکس  زمانی که تنها ۱۸ ماه داشت از پدر و مادرش جدا شد. عمو و عمه استوکس با توجه به شرایط موجود،  آنتونی استکوکس  را به عنوان فرزند خوانده خود قبول کردند. مادر و پدر خوانده استوکس به خوبی او را در دوران کودکی مورد حمایت خود قرار دادند.



 آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پیشین پرسپولیس و تراکتور که در حال حاضر بازیکن آزاد است، همچنان با حاشیه‌های رنگارنگ دست‌وپنجه نرم می‌کند.

استوکس ۳۲ ساله در ۱۶ مارس یعنی وقتی که پرسپولیس را ترک کرد و به بهانه کرونا دیگر برنگشت، در دوبلین با مردی در یک باشگاه شبانه درگیر شده و با سر به صورت این مرد کوبیده. البته استوکس ادعا می‌کند این عمل او دفاع از خود بوده است.

با این حال پس از شکایتی که از استوکس شده قاطی طبق بند سه قوانین جرایم غیرمرگبار او را مجرم تشخیص داده. قرار بود امروز برای رسیدگی مجدد استوکس به دادگاه دوبلین برود، اما نه او و نه وکلیش در دادگاه حاضر نشدند. حتی مرد آسیب‌دیده هم به دلیل این که در انگلیس زندگی می‌کند به این جلسه نیامده.

 

2988584

 

در نهایت قاضی به دلیل عدم حضور استوکس و وکلیش دستور دستگیری او را صادر کرده است. با این حال دادستانی ایرلند اعتقاد دارد این پرونده باید در منطقه بماند و به دادگاه مدنی که ممکن است مجازات بیشتری برای چنین جرمی صادر کند، ارسال نشود.



در خلاصه‌ای از شواهد ارائه شده آمده: استوکس به شاکی با سر ضربه می‌زند و سپس او را نقش بر زمین می‌کند. در نهایت هم این مرد دچار بیهوشی موقت شده است.

در صورت اثبات این جرم، دادگاه می‌تواند ۱۲ ماه زندان برای استوکس در نظر بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39x9e3