چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/08 10:47
کد خبر: 7036

سکانس +18 برنامه جدیدمهران مدیری لورفت+فیلم جنجالی

قسمت دیده نشده از صحبت های جنجالی مهران مدیری در درهمی را فقط در این صفحه ببینید .

مهران مدیری    مجری تهیه کننده و کارگردان سینما و تلوزیون است . مهران مدیری با سریال ها کمدی و 90 شبی درخشید . مهران مدیری خاطرات زیادی برای مردم ایران ساخته است.مهران مدیری به تازگی با برنامه ی دورهمی محبوبیت بسیاری در بین مردم پیدا کرده است.مهران مدیری علاوه بر بازیگری و کارگردانی خواننده نیز هست.

 


خبرجنجالی:دونفره های فرزاد فرزین و ترلان پروانه لورفت+ویدئو جنجالی


 

 

ازدواج مدیری

او چندین سال قبل  ازدواج  کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد می باشد


مجموعه پرواز 57 اولین کارگردانی وی بود و توانست در زمان خود به خوبی دیده شود . وی پس از آن در سال 72 مجموعه ساعت خوش را ساخت مجموعه ای که تحول بزرگی در عرصه طنز بود و بسیاری از بازیگران طنزی که هم اکنون ستاره شده اند با همین مجموعه شناخته شدند.بعد از آن نیر مجدد چندین مجموعه دیگر را کارگردانی نمود از جمله سریالهای سال خوش,پلاک 14,ببخشید,90 شب,80,پاورچین,نقطه چین,جایزه بزرگ,شبهای برره,باغ مظفر,مرد هزار چهره,مرد دوهزار چهره,در حاشیه و …

 

وی همچنین در شبکه نمایش خانگی چند مجموعه موفق از جمله قهوه تلخ را نیز کارگردانی نمود . مجموعه های قهوه تلخ,ویلای من,شوخی کردم,گنج مظفر و عطسه سریالهایی هستند که وی  کارگردانی  نموده است.



وی هم چنین در چند فیلم سینمایی از جمله : دایره زنگی,همیشه پای یک زن در میان است,دیدار,توکیو بدون توقف,پل چوبی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l6or2