جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/12 17:00
کد خبر: 7147

عکس تکان دهنده اشک کاربران فضای مجازی را درآورد!+عکس غم انگیز

عکسی تلخ از پرستار کرونایی و مادرش در بیمارستان در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

 پرستار در لحظات آخر زندگی مادرش که مبتلا به  کرونا  است ، با او نفس به نفس می شود.شاید خستگی های مراقبت طولانی از مادر را با نهادن پیشانی خود بر پیشانی مادر از تن به در می کند، شاید او دیگر درمانده شده و می داند که برای مادر نمی توان کاری کرد.​

 

خبرداغ:اشک های امیرحسین آرمان بخاطر از دست دادن عشقش سوژه شد!+فیلم لورفته

 

آمار کشته های کرونایی ایران امروز چهارشنبه 12 آذر

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، دکتر سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت- آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا در ایران را تا امروز دوازدهم آذرماه اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: ️از دیروز تا امروز ۱۲ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۴۶ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

وی با اشاره به این که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۶۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۸ هزار و ۹۹۰ نفر رسید، گفت: خوشبختانه تا کنون ۶۷۸ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۵۸۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. ️تا کنون ۶ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


بیشتربخوانید:استایل جدید و نامتعارف سپیده بزمی پور برای پاییز+عکس جنجالی


سیما سادات لاری در پایان افزود: ️در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z8563