چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/16 19:54
کد خبر: 7259

قرعه کشی ایران خودرو تحویل فوری شد؛ تحویل خودروها در کمتر از ۴۰ روز

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد خودروهایی که در هشت مرحله قرعه کشی فروش فوق العاده این شرکت به فروش رسیده به جای ۹۰ روز مهلت مقرر ، در ۴۰ روز تحویل خریداران شده است.

 فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در تشریح روند تحویل خودروهای هشت مرحله فروش فوق‌العاده این شرکت که طی آن حدود ۸۷ هزار تعهد جدید برای این شرکت ایجاد شده است، اظهار کرد: از این میزان ۶۵ هزار دستگاه به صاحبان آن‌ها تحویل داده شده است. ۲۲ هزار خودرو نیز متعلق به نهمین مرحله از فروش فوق‌العاده است که اخبرا قرعه‌کشی آن انجام شده و مهلت تحویل آن‌ها تا حداکثر سه ماه آینده است.



مقیمی تصریح کرد: در حالی که موعد تحویل خودروهای پیش فروش شده در طرح‌های فروش فوق‌العاده، ۹۰ روزه است اما تمامی خودروها، کمتر از ۴۰ روز تحویل داده شده است.

این مقام مسئول در صنعت خودروسازی کشور در ادامه  به روند پیش فروش خودرو اشاره کرد و افزود: در حال حاضر میزان تعهدات معوق ایران‌خودرو ۲۸ هزار دستگاه است که از این میزان ۹۵۰۰ دستگاه خودرو تولید و آماده تحویل شده است که موجود در پارکینگ شرکت بوده و ظرف چند روز آینده، با اعلام قیمت از سوی سازمان حسابرسی، این ۹۵۰۰ دستگاه نیز فاکتور و به مالکان آن‌ها تحویل خواهد شد. سعی ما براین است که هرچه سریعتر و پیش از پایان سال، تمامی معوقات را به صفر برسانیم.


بیشتربخوانید:استایل نامتعارف همسر و دختر علی دایی در خانه لاکچریشان+عکس جنجالی


مقیمی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۴۱ هزار دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران ‌خودرو تولید شده است، گفت: این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۹ درصدی داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k5b83