پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/17 17:31
کد خبر: 7283

ناگفته های زندگی تینا عبدی بعد از مرگ فاش شد+عکس

تینا عبدی بازیگر جوان تبریزی سریال آنام و فیلم کاناپه، امروز (۱۷ آذرماه) درگذشت.

"تینا عبدی درگذشت"، تیتری بود که امروز دنیای سینما را در شوک فرو برد. درگذشت این بازیگر جوان تبریزی موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص در بین اهالی سینما به دنبال داشت.

 


خبرداغ:پیرمردی که بعد47سال هنوز چهره همسرش را ندیده سوژه کاربران شد!+فیلم


 

 

بیوگرافی تینا عبدی

تینا عبدی متولد دهه ۱۳۷۰ بود که از کودکی به سینما و تئاتر علاقه داشت. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و در تبریز درخشید و به عنوان یکی از بهترین بازیگران تئاتر این شهر در بین اهالی هنر شناخته می‌شد.

عبدی پس از تئاتر به دنیای تصویر پا گذاشت و در تولیدات محلی ایفای نقش کرد. سپس با بازی در سریال "آنام" خوش درخشید و به چهره‌ای شناخته شده بدل شد. او در سینما هم فعال بود و با کارگردان‌هایی همچون کیانوش عیاری کار کرد. او یکی از بازیگران زن بود که برای بازی در فیلم کاناپه موی خود را تراشید. البته این فیلم توقیف شد و هیچ وقت به نمایش درنیامد.



 

 

آثار تینا عبدی

سریال آنام و فیلم سینمایی کاناپه مهم‌ترین آثار این بازیگر جوان هستند. او در زندگی حرفه‌ای خود با چهره‌های محبوب و البته پرتوانی نظیر ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان و شبنم قلی خانی هم‌بازی شده بود.

 

 



علت درگذشت تینا عبدی

خبر درگذشت تینا عبدی را روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد. برخی منابع خبری ایست قلبی را علت درگذشت این هنرمند ذکر کرده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k5v83