دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/18 18:16
کد خبر: 7310

جدیدترین روش های بستن شال گردن در زمستان+عکس

با طرز بستن شال گردن زمستانی به شیوه های به روز و شیک برای خوش استایلی بیشتر آشنا شوید.

آیا تاکنون طرز بستن شال گردن زمستانی و ست کردن آن با باقی لباس ها برایتان سخت بوده؟ و یا آیا پیش آمده فکر کنید چرا در برخی عکس های فشن، شال گردن ها خیلی خوش استایل به نظر می رسند ولی وقتی شما امتحان می کنید، نتیجه دلخواه را نمی گیرید؟


خبرداغ:علیرضا بیرانوند بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد/بی احترامی او جنجالی شد!+عکس


طرز بستن شال گردن زمستانی

دلیل آن است که بستن شال گردن فوت و فن های خاصی دارد که به گزارش پرشین وی شاید شما هنوز از آنها اطلاع ندارید. در این مطلب قرار است با سه نکته بسیار آسان آشنا شوید که به شما در چگونگی بستن شال گردن و شال های زمستانی کمک می کند.

  • استایل بریتانیایی

در این استایل باید شال گردن را تا کرده و سپس انتهای آن را از میان حلقه ایجاد شده عبور دهید. به همین سادگی! نمونه این مدل بستن شال را می توان در استایل بازیگر معروف بندیکت کامبربچ در سریال شرلوک مشاهده کرد که آن را با یک کت دو ردیف دکمه ست کرده بود. این استایل بریتانیایی از مدل های کلاسیک و بسیار شیک است.

 

how-to-tie-a-scarf-in-stylish-way

بندیکت کامبربچ – طرز بستن شال گردن زمستانی

 

به خصوص پیشنهاد می شود این مدل بستن شال را با کت شلوار و یا کت تک ست کنید چرا که به اصل بریتانیایی آن نزدیک تر می شود.

 

how-to-tie-a-scarf-in-stylish-way-1

استایل شال بریتانیایی

 

این مدل شال بستن بسیار ساده است ولی بهتر است همراه با آن از کت و پالتوهای کوتاه تر و شال های نازک تر استفاده کنید چرا که در غیر این صورت ممکن است زیادی بلند به نظر رسیده و یا ظاهرتان جعبه ای به نظر برسد، درست مثل تصویری که در زیر مشاهده می کنید!



 

how-to-tie-a-scarf-in-stylish-way-3

اشتباه در بستن شال گردن

 

  • استایل کژوال

در این مدل باید شال گردن را به شکل یک دایره دور گردن خود بپیچید و به گزارش پرشین وی سپس دو سر آن را به سادگی روی سینه بیاندازید. نکته در اینجاست که نباید دو سر شال گردن طول یکسانی داشته باشد. یکی را بلندتر و دیگری را کوتاه تر تنظیم کنید تا کژوال تر به نظر برسد. به خصوص ایده آل تر خواهد بود اگر موهایتان را به طور کامل در این استایل با شال بپوشانید.

 

how-to-tie-a-scarf-in-stylish-way-4

استایل کژوال – طرز بستن شال گردن زمستانی

 

همچنین در این روش پیشنهاد می شود از یک شال ضخیم تر و بلندتر استفاده کرده و شال را زیاد محکم نپیچید چرا که ظاهری عجیب و غریب پیدا می کند.

 

how-to-tie-a-scarf-in-stylish-way-6

بایدها و نبایدها در استایل شال کژوال

 

خوش استایل ترین شیوه های بستن شال گردن

در این مدل باید تنها شال را به پشت تان بیاندازید.آنجلینا جولی یکی از طرفداران بزرگ این استایل است و در عین راحتی، اشرافی هم به نظر می رسد.

 

how-to-tie-a-scarf-in-stylish-way-7

سبک شال آنجلینا جولی

 

همچنین اگر می ترسید شال از دست تان بیافتد، می توانید یک کمربند به آن اضافه کنید. ولی اگر تصمیم به استفاده از شیوه گرفتید، حتما باید به هماهنگی رنگ لباس ها و شال تان توجه کنید.

 

بستن شال با کمربند – طرز بستن شال گردن زمستانی

علاوه بر این در روزهای سرد می توانید شال را به دور بدنتان بیاندازید و یا اگر می خواهید شیک تر به نظر برسد تنها یک شانه تان را با آن بپوشانید. برای امتحان کردن این استایل، به شدت پیشنهاد می شود از شال گردن های بسیار بزرگ و پهن استفاده کنید.

 

how-to-tie-a-scarf-in-stylish-way-9

پوشاندن تنها یک شانه

how-to-tie-a-scarf-in-stylish-way-8


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jrgz3