جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/18 19:10
کد خبر: 7311

ازدواج ناگهانی شجاع خلیل زاده با مدل معروف لورفت+عکس لورفته

مدافع اسبق پرسپولیس خبر از ازدواج بازیکن حال حاضر این تیم داد.

شجاع خلیل زاده (زاده 24 اردیبهشت 1368 - بابلسر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.شجاع خلیل زاده فوتبال حرفه ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد.شجاع خلیل زاده توسط مرفاوی مربی وقت مس کرمان به این تیم در لیگ برتر پیوست و بعد از پیوستن به سپاهان و بازی در این تیم خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شد. شجاع خلیل زاده هم اکنون عضو باشگاه پرسپولیس تهران می باشد.


خبرداغ:علیرضا بیرانوند بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد/بی احترامی او جنجالی شد!+عکس


چند وقتی است صحبت از ازدواج شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس مطرح است و در همین راستا دقایقی قبل شیث رضایی با تبریک در صفحه شخصی خود به نوعی این اتفاق را رسانه‌ای کرد.

مراسم ازدواج شجاع خلیل‌زاده در جزیره هاوایی!  

شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس درباره انتشار خبر ازدواجش گفت: حدود ۱۰ روز قبل مراسم عقد را برگزار کردیم، با این حال نمی‌خواستم این مسئله رسانه‌ای شود که میناوند آن را در اینستاگرام اعلام کرد.

وی افزود: قصد دارم مراسم عروسی خود را بعد از پایان لیگ برگزار کنم و می‌خواستم همان زمان این موضوع را اعلام کنیم.
 


خبرداغ:ازدواج دختر و پسر 10 ساله غوغا به پا کرد+عکس جنجالی


 

دنبال این هستم که مراسم عروسی‌ام را در جزیره هاوایی برگزار کنم! البته این را به شوخی گفتم مراسم عروسی ما در تهران برگزار خواهد شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,شجاع خلیل‌زاده

 
 

همسر شجاع خلیل زاده کیست؟ 

همسر شجاع خلیل زاده کیست ؟ شجاع خلیل زاده مدافع مازندرانی پرسپولیس که این روزها مرد اول خط دفاعی تیم یحیی گل محمدی محسوب می شود، به جرگه متاهلین پیوست.

شجاع طی چند وقت اخیر همیشه یک پای ثابت تمام مراسمات عروسی هم تیمی های خود بوده است!


خبرداغ:ابراز احساسات محترمانه ساره بیات به محمدرضا گلزار در اینستاگرام+عکس دونفره


در محافل خصوصی پرسپولیسی ها همیشه صحبت از متاهل شدن شجاع مطرح می شد و بسیاری از هم تیمی های او منتظر چنین موقعیتی بودند!

شجاع خلیل زاده یکی از ثابت ترین مدافعان چند فصل اخیر پرسپولیس در خط دفاعی این تیم بوده است. این فوتبالیست ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۸ در بابلسر به دنیا آمده است.

  او فوتبال حرفه ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و توسط مرفاوی مربی وقت مس کرمان به این تیم در لیگ برتر پیوست و بعد از پیوستن به سپاهان و بازی در این تیم خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شد.

شجاع خلیل‌زاده از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ در باشگاه فوتبال مس رفسنجان، ۴۲ بازی رسمی انجام داد و یک گل هم زد.

 او پس از جدایی از مس رفسنجان به مدت ۳ فصل در مس کرمان حضور داشت و با نمایش موفق خود در ۶۴ بازی رسمی که انجام داد مورد توجه تیم‌های مطرح لیگ برتر قرار گرفت.

شجاع خلیل‌زاده برای سپاهان ۵۸ بازی رسمی انجام داده‌است و یک فصل هم برای گذراندن سربازی به تراکتورسازی (به صورت قرضی) منتقل شد. انتقال شجاع خلیل‌زاده به تراکتورسازی درچارچوب قراردادهای قرضی انجام شد و او پس از انجام ۲۳ بازی برای تراکتورسازی و زدن ۲ گل که یکی در لیگ قهرمانان آسیا بود به سپاهان بازگشت.

شجاع خلیل‌زاده در فصل ۱۳۹۶–۹۷ لیگ برتر فوتبال ایران، با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. شجاع خلیل‌زاده که فصل قبل (۱۳۹۵–۹۶) در تیم فوتبال سپاهان توپ می‌زد و شایعات زیادی پیرامون حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح بود، با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ توسط پرسپولیس جذب شد

. او در اولین بازی خود در لیگ برتر برای پرسپولیس، توانست اولین گل خود را برای پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان بزند.

 

دومین گل شجاع خلیل‌زاده برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و در بازی رفت پرسپولیس و الاهلی به ثمر رسید؛ او با ضربهٔ سر دروازه الاهلی را به شکلی زیبا باز کرد که بعداً این اتفاق به شدت مورد توجه عربستانی‌ها و هواداران الهلال عربستان قرار گرفت.

 

ماجرای رابطه با پریا عرب زاده

بعد از حضور دو فصل قبل پرسپولیس مقابل نماینده امارات در این کشور شایعاتی مبنی بر رابطه مدافع قرمزها با پریا عرب زاده مدل مشهور ایرانی ساکن دبی شنیده شد.

بری در این شهر این دو را در یک کافه دیده بودند. این شایعه بعد از مرخصی یک روزه شجاع و اقامت او ر این شهر قوت گرفت.


خبرداغ:قتل هولناک والیبالیست معروف اشک همه را درآورد/علیرضا تازه 19 ساله شد!


برخی مدعی بودند این دو رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند و احتمال نامزدی آنها فراوان است.

این شایعات البته از سوی دو طرف تایید یا تکذیب نشد. البته دوستان بسیار نزدیک شجاع معتقد بودند دیدار با پریا عرب زاده صرفا به خاطر طرفداری او از پرسپولیس بود و رابطه این مدل با شجاع هرگز جدی نبوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k5jv3