سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/20 13:31
کد خبر: 7338

وضعیت خواهران منصوریان چگونه است؟/آنها بخشیده شدند؟

کمیته استیناف فدراسیون ووشو پس از درخواست تجدیدنظرخواهی «سهیلا منصوریان» نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران، محرومیت باقی مانده وی را مورد بخشش قرار داد.

ورزش امروز زنان ایران، نام های مهمی دارد که یکی از آنها،‌ خواهران منصوریان هستند. الهه، شهربانو و سهیلا منصوریان، نوابغ ووشو ایران و جهان هستند.خواهران منصوریان توانسته اند با اتکا به قدرت بدنی و عزمی جزم، در یکی از سخت ترین رشته های ورزشی، برای ایران، افتخارات جهانی کسب کنند. در تاریخ ورزش ایران، حضور سه خواهر قهرمان در یک رشته ورزشی سابقه نداشته است که خواهران منصوریان یکی از نادریت ها در این رشته هستند.خواهران منصوریان، تا کنون موضوع چند فیلم مستند ورزشی هم شده اند.



کمیته استیناف فدراسیون ووشو پس از درخواست تجدیدنظرخواهی «سهیلا منصوریان» نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران، مطابق با ماده ۹ آیین نامه انضباطی و تقاضای حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، محرومیت باقی مانده وی را مورد بخشش قرار داد.

همچنین در خصوص تجدید نظرخواهی «شهربانو منصوریان» نسبت به رای کمیته انضباطی، با توجه به تقاضای حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، محرومیت باقی مانده ایشان به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3n8do3