سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/20 18:00
کد خبر: 7352

جزغاله شدن 6 مرد در خانه باغ قدیمی غوغا به پا کرد+فیلم

سه برادر همراه سه دوست خود وقتی در باغ دور افتاده ای در حوالی اتوبان آزادگان شب را سپری کرده بودند در حادثه آتش سوزی مهیب جان خود را به طرز فجیعی از دست دادند.

در محل حادثه حضور پیدا کرده بود، صبح امروز سه برادر به نام های اصغر، احمد و محمد به همراه مهدی ۲۲ ساله خواهرزاده آنها یاسر و امیرحسین 2 دوست دیگرشان، شب گذشته  به باغی که برای یکی از برادرها بود رفته بودند اما هیچ وقت فکرش را هم نمی کردند حادثه ای دلخراش در کمین آنها نشسته و قرار است به قیمت جانشان تمام شود.​



حادثه چطور رخ داد؟

عقربه ها ساعت 11 صبح امروز 20 آذرماه امسال را نشان می داد که راهی محل حادثه شدیم . خانه باغ در یکی از کوچه های محله صفا واقع در اتوبان آزادگان قرار داشت. هرچه به محل حادثه نزدیکتر می شدیم صدای شیون های خانواده 6 مرد جوان بیشتر به گوش می رسید. خانه باغ در انتهای یک کوچه بن بست قرار داشت . با رسیدن ما نیروهای آتش نشانی درحال ترک کردن محل حادثه بدودند. در محل حادثه افراد زیادی جمع شده بودند . بیشتر این افراد رفقای همان کشته شده های این حادثه دلخراش هستند.

در ابتدا به سراغ مرد جوانی می روم که کلاهی به سر دارد و به دیوار تکیه داده است .مرد جوان  در گفتگو با خبرنگار رکنا ماجرا را این‌طور بازگو کرد: ساعت حدود ۸ صبح بود که ابتدا صدای انفجاری به گوشم رسید، وقتی از پنجره به بیرون نگاه کردم متوجه دود سیاه و غلیظی شدم که از خانه احمد همسایه امان به هوا برخاسته بود.

او ا دامه داد: بلافاصله از خانه خارج شدم و به طرف خانه باغ رفتم، چند بار احمد را  صدا زدم اما هیچ پاسخی نشنیدم. ابتدا فکر کردم کسی در خانه نیست به همین خاطر با لگد در را باز کردم و وارد خانه شدم وقتی وارد شدم شعله های آتش همه جا را سوزانده بود. چند شی در مقابل چشمانمان درحال سوختن بود ابتدا فکر کردم فرش یا موکت است اما وقتی آتش نشانی از راه رسید و آتش را خاموش کرد تازه متوجه شدیم، آنها اجسادی بودن که آتش آنها را سوزانده بود.صحنه بسیار وحشتناک و هولناکی بود بعد متوجه شدم که سه برادر به همراه دو دوست خود در محل حادثه بودند و در جریان آتش سوزی جان خود را از دست داده اند.


خبرداغ:کرونا جان پرستار تازه داماد که بارقصش به همه روحیه می داد را گرفت+فیلم غم انگیز


صحبت هایم که با مرد جوان تمام شد، ماموران آتش‌نشانی مرد را ترک کردند و نوبت به بیرون آوردن اجساد شد. یکی دیگر از افرادی که در محل حادثه حضور داشتند ادامه داد:  وقتی وارد خانه باغ شدیم چهار نفر از شش نفری که داخل خانه بودند برای فرار از شعله‌های آتش به داخل حمام پناه برده بودند و متاسفانه در همان مکان جانشان را از دست داده بودند و دو نفر دیگر نیز یکی در پذیرایی و دیگری مقابل در ورودی خانه باغ افتاده بود. آن دو نفری که در مقابل در ورودی و داخل پذیرایی بودند، بسیار شدید دچار سوختگی شده بودند و امکان نداشت شناسایی شان کنیم اما چهار نفر دیگر که در داخل حمام پناه برده بودن قابل شناسایی بودند. صحنه بسیار هولناکی بود، بور شدیم با کمک آتش‌نشانی و مأموران پلیس جسد ها با سختی بیرون بیاوریم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39xpo3