پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/25 23:01
کد خبر: 7488

گروگانگیر روانی در قم دستگیر شد/او گوش های برادر زن صیغه ایش را برید!

گروگانگیر قم که زن برادرش را به قتل رسانده و گوش های برادر دختر مورد علاقه اش را بریده بود پس از دستگیری به قتل زن تهرانی با شلیک گلوله اعتراف کرد.

ساعت 11 شامگاه چهارشنبه 19 آذر ماه امسال بود که پسر و مرد جوانی، زنی را به بیمارستان منتقل کردند که پزشکان در بررسی های ابتدایی پی بردند که زن جوان هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.

بدین ترتیب ماجرای قتل زن 44 ساله به بازپرس مصطفی واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد و در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند.



بازداشت شوهر صیغه ای

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که زن 44 ساله 4 سال قبل از همسرش جدا شده و مدتی با مرد جوانی که همراه پسر این زن به بیمارستان منتقل شده بود زندگی می کند و مدتی است.

ماموران در ادامه به سراغ منصور که شوهر صیغه ای مقتول است رفته و متهم در تحقیقات پلیسی گفت: اعتیاد به مواد مخدر داشتم 3 ماه قبل برای ترک اعتیادم به کمپ ترک اعتیاد رفتم و 2 روز قبل از این اتفاق از کمپ بیرون آمدم و شب حادثه قرص خورده بودم و در خانه خواب بودم که متوجه سر و صدا شدم و وقتی به بیرون از اتاق آمدم دیدم که همسر موقتم هدف گلوله قرار گرفته است.

منصور در تحقیقات بعدی به ماموران گفت: بعد از اینکه از کمپ بازگشتم تاریخ صیغه مان تمام شده بود و قصد داشتیم آن را تمدید کنیم که شب حادثه وقتی به خانه زن صیغه ای ام رفتم دیدم 2 تن از زنان همسایه در خانه هستند که من به اتاق رفتم و خوابیدم که بعد از دقایقی صدای جیغ و فریاد شنیدم و وقتی از اتاق بیرون آمدم همسر موقتم غرق خون روی زمین افتاده بود که زنان همسایه عنوان کردند که یک مرد وارد خانه شد و بعد از شلیک گلوله از خانه خارج شد.


خبرداغ:عکس جنجالی آنا نعمتی در کوه لورفت+عکس


اعتراف گروگانگیر مسلح قم به قتل

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز 22 آذر ماه امسال ماموران قم در جریان گروگانگیری مرد مسلحی در یک اتوبوس قرار گرفتند و خیلی زود تیم های ویژه درمحل گروگانگیری حاضر شدند.

متهم در گذشته گوش برادر دختر مورد علاقه اش را بریده و به 2 سال زندان محکوم شده و چند روز قبل نیز به سراغ زن برادرش رفته و او را به قتل رسانده است که تحت تعقیب ماموران بوده که با صحنه فرار در خودروی اتوبوس در شهرک ولیعصر قم 6 نفر را به گروگان گرفت.

عملیات ویژه آغاز شد و ماموران پلیس قم با استفاده از نارنجک های دودزا و حضور خانواده متهم موفق به دستگیری مرد گروگانگیر شده و همه گروگان ها نیز آزاد شدند.

مرد گروگانگیر قم پس از دستگیری در حالیکه به بریدن گوش برادر دختر مورد علاقه و قتل زن برادرش اعتراف کرده بود در تحقیقات ماموران به قتل زن 44 ساله در تهران اعتراف کرد.

این مرد در اعترافاتش گفت: پس از قتل همسر برادرم با شلیک گلوله به تهران فرار کردم و مدتی در خانه دوستانم بودم و زندگی مجردی در تهران داشتم که از طریق یکی از دوستانم با این زن آشنا شدم و با هم در ارتباط بودم تا اینکه شب حادثه وقتی به خانه زن جوان رفتم دیدم 2 زن دیگر که از دوستان او هستند در خانه زن تهرانی میهمان هستند.


خبرداغ:عامل اصلی شهادت محسن فخری زاده دستگیر شد!


وی افزود: وقتی وارد خانه شدم متوجه شدم یک مرد در اتاق است که زن جوان و دوستانش عنوان کردند که او شوهر صیغه ای قبلی اش است، فکر کردم زن جوان به من خیانت کرده که در یک لحظه عصبانی شدم و با اسلحه به سمتش شلیک کردم و پس از قتل به قم بازگشتم.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pnrr2