جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/27 09:35
کد خبر: 7523

پلمپ باشگاه زنانه در اوج کرونا به تنش کشیده شد!+فیلم لورفته

حکیم عبداللهی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: پلمب باشگاه ورزشی زنانه اهواز در راستای تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای استان صورت گرفته است.

سرهنگ حکیم عبدالهی، معاون اجتماعی فرماندهانتظامی استان خوزستان گفت: پرسنل انتظامی اماکن روز گذشته در راستای انجام وظایف محوله از سوی ستاد مبارزه با کرونای استان و نیز با عنایت به درخواست شهروندان  به یک باشگاه ورزشی زنانه اهواز مراجعه کردند.


خبرداغ:تمساح عظیم الجسته کودک 8 ساله را زنده زنده خورد!


وی افزود: ماموران انتظامی که همگی خانم بودند پس از مراجعه به این باشگاه با تعدد ورزشکاران زن در یک فضای محدود سرپوشیده مواجه شده که خلاف مصوبات ستاد مبارزه با کرونا بود به همین دلیل خواستار تعطیلی  فعالیت آنان شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: پس از درخواست ماموران اماکن برای متوقف کردن فعالیت باشگاه مسئولان آن برای تعطیل نکردن مقاومت کرده و سپس در یک اقدام عجیب اخباری را در فضای مجازی منتشر کرده که  موجب تشویش اذهان عمومی شد.

وی گفت: ماموران انتظامی اماکن این فرماندهی  نیز با هماهنگی دستگاه قضایی اقدام به تعطیلی و پلمب آن نمودند.


خبرداغ:ربودن و آزار دختر 15 ساله توسط پسر34 ساله در کلبه ای مخوف!+عکس جنجالی


سرهنگ عبدالهی تاکید کرد: در جریان تعطیلی و یا بازرسی از این باشگاه هیچ مامور مردی وارد باشگاه نشده است و تنها چند مامور خانم پس از ورود به باشگاه و تعطیلی آن، سه نفر از مسئولان این باشگاه را به اداره اماکن احضار و در حال حاضر تحت مراقبت قرار داده اند.

طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا اماکن ورزشی سر پوشیده در مناطق زرد و نارنجی تنها با حداقل افراد  و داشتن تهویه مناسب مجاز به فعالیت هستند.

شهرستان اهواز بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا در حال حاضر جزو مناطق نارنجی از نظر ابتلا به بیماری کرونا قرار دارد.


خبرداغ:تمام یارانه های دی ماه 99 به حسابتان واریز شد


 

منبع: ایرنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ze9z3