پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/27 10:41
کد خبر: 7526

سحر تبر آزاد شد!/رونمایی از چهره واقعی دختر پرحاشیه+فیلم جنجالی

سحر تبر از زندان آزاد شد.

سحر تبر دختر جوان در آرزوی شهرت که به یکی از شاخ های اینستاگرام معروف شده است.اسم اصلی سحر تبر فاطمه خویشوند است و سحر تبر برای خود تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام به دست آورده بود. مدتی پیش سحر تبر بازداشت شد.


خبرداغ:پلمپ باشگاه زنانه در اوج کرونا به تنش کشیده شد!+فیلم لورفته


 

 

 

فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر دیشب به همراه خانواده اش در تحریریه رکنا حاضر شد و در مصاحبه تصویری از ناگفته ها پرده برداشت.

سحر تبر نام دختر 19 ساله ای است که از چند سال قبل فعالیت های او در فضای مجازی او را به شهرت رساند.

گریم های عجیب و غریب این دختر جوان از اصلی ترین دلایل شهرت  سحر تبر بود.اما فعالیت های او کم کم به جایی رسید که قانون مقابلش ایستاد و او مهر ماه سال 98 به اتهام های معاونت در افساد فی الارض،تشویق به فساد ،توهین به مقدسات از طریق توهین به مقدسات اسلام  تحصیل مال نامشروع بازداشت شد.


خبرداغ:فیلم باورنکردنی از سریع ترین دزدی در تهران!+ویدئو


سحر تبر از زندان آزاد شد

در حالی که خبر دستگیری و محاکمه سحر تبر همچون تمامی ابعاد این کارکتر جنجالی بود،چند ماهی می شد که هیچ خبری از این چهره خبرساز منتشر نشده بود.او در سکوت خبری در زندان قرچک ورامین روزگار می گذراند تا اینکه خبرنگار رکنا سراغ او به زندان رفت و با سحر تبر با اسم واقعی فاطمه خویشوند به گفتگو نشست.

سحر تبر در گفتگو با خبرنگار رکنا اعلام کرد که با حکم دادگاه به 10 سال حبس محکوم شده است و این در حالی بود که وی از دو اتهام وارد شده تبرئه شده بود.

سحر تبر همچنین گفت که به حکم صادر شده اعتراض کرده است و منتظر رای نهایی است.

اما هنوز چند روزی از انتشار خبر حکم زندان 10 ساله سحر تبر نگذشته بود که او با رکنا تماس گرفت و این بار خبر از آزادی اش  داد.

سحر تبر به خبرنگار گفت:«قاضی با تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه موافقت کرده است و من با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده ام.»


خبرداغ:تمساح عظیم الجسته کودک 8 ساله را زنده زنده خورد!


سحر تبر  دیشب به همراه وکیل خود و خانواده اش میهمان رکنا شدند و در گفتگویی مفصل پای درددل آنها نشستیم.

گفتگوی رکنا با سحر تبر به زودی منتشر خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27pqv2