جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/28 16:45
کد خبر: 7578

خبر خوش به هواداران پرسپولیس برای حضور در فینال

با هماهنگی کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فرصت دوباره‌ای برای تماشاگران ایرانی ایجاد شد تا برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم الجنوب بروند.

با هماهنگی کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، فرصت دوباره‌ای برای تماشاگران ایرانی ایجاد شد تا برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم الجنوب بروند.


بیشتربخوانید:ترلان پروانه جزو زیباترین زنان جهان انتخاب شد!+عکس


در پایان مهلت ثبت نام ۵۰۰ هوادار ایرانی و ۵۰۰ هوادار کره‌ای برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، فقط ۱۵۰ ایرانی موفق به ثبت نام شدند که از میان حدود ۲۰ هزار ایرانی ساکن در قطر، عددی ناچیز بود.

با توجه به خواست هواداران ایرانی برای حضور حداکثری در استادیوم، کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این خصوص رایزنی کرد و فرصت دوباره‌ای برای ثبت نام ایرانیان باز شد. از همین رو ۳۵۰ ایرانی دیگر باید تا پایان امشب (پنجشنبه) با رایزن فرهنگی سفارت ایران در دوحه تماس بگیرند و ثبت نام خود را انجام دهند که هواداران پرسپولیس حضور حداکثری در دیدار فینال داشته باشند. این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.


بیشتربخوانید:سوتی عجیب در برنامه رضا رشیدپور همه را متعجب کرد!+فیلم جنجالی


همچنین تست کووید-۱۹ صبح روز فینال و از ساعت ۸ در سالن مخصوصی که مجاور استادیوم السد قرار دارد گرفته خواهد شد و پس از پاسخ منفی، بلیت رایگان در اختیار هواداران قرار می‌گیرد تا آنها وارد استادیوم شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bjb83