پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/29 08:33
کد خبر: 7587

الهام پاوه نژاد حواشی مرتبط با همسرش را رد کرد!+عکس دردسرساز

الهام پاوه نژاد در اینستاگرام خود به ماجرای انتشار عکسی که از او و عمویش در فضای مجازی دردسرساز شده بود واکنش نشان داد.

الهام پاوه‌نژاد زاده ۲۷ شهریور ۱۳۵۰ است.الهام پاوه‌نژاد زاده تهران است.الهام پاوه نژاد بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است.الهام پاوه‌نژاد دارای دیپلم علوم طبیعی از دبیرستان نوشیروان و کاردانی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال ۱۳۷۱ (خورشیدی) است.الهام پاوه‌نژاد دارای دیپلم علوم طبیعی از دبیرستان نوشیروان و بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال ۱۳۷۱ (خورشیدی) است.


خبرداغ:ماشین میلیاردی بهاره رهنما در برنامه شام ایرانی حاشیه ساز شد+فیلم


الهام پاوه نژاد در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکس دونفره خود و عمویش را منتشر کرد.اما هدف این الهام پاوه نژاد برای انتشار این عکس ماجرای عجیب و غریبی بود که از مدتی قبل در فضای مجازی برای دردسرساز شد.

Screenshot_2020-12-19 Instagram(13)

 

الهام پاوه نژاد در شرح این عکس ها اینطور نوشت:

#لطفا_کپشن_را_بخوانید


خبرداغ:کدام خودروها از هفته آینده ارزان می شوند!؟

امروز که به دلیل اختلال در شبکه سراسری اپلیکیشن اینستاگرام لایو من با جناب دکتر جلالی فخر منتفی شد به این فضای مجازی و خوب و بدش فکر می‌کردم....

برای پست آخر تعطیلی و شروع هفته بعدی شاید بامزه باشه و البته مهم‌ترین خاصیتش این باشه که کمی فکر کنیم و با تمام خوبی‌های فضای مجازی هر مطلبی را تا می‌بینیم باور نکنیم مگر از منبع موثق تأیید شود...

«عزیزِ محترمی» که در عکس می‌بینید،

عمو ی نازنین من هستند که ساکن ایران نیستند .

یکی از اولین پست‌های من در اینستاگرام مربوط به سفر ایشون در آن زمان به ایران‌بود.(عکس دوم)

از وقتی اینترنت و فضای مجازی و حواشی زرد در ایران کاربردش زیاد شد، اون عکس همه جا چرخیده و ایشون همسر من معرفی شدند!!!!

این داستان همیشه باعث تفریح و خنده‌ی ما در خانواده بود...

امسال در سفر کوتاهی که آمدن و این عکس را گرفتیم نه به دلیل فقط نقض این قصه، بلکه به این خاطر که بگم بیشتر از پیش به اطلاعات صفحات زرد و حواشی آنها جهت بالا بردن بازدید و‌کامنت ‌و ‌لایک توجه نکنید، آن را به اشتراک گذاشتم.

اخباری که پیرامون ما به اشتراک گذاشته میشه بسیاری هدف‌مند و بیشتر در جهت تخریب و درصد کمی از آن با هدف بها دادن هست... چرایٔیش بماند!

القصه:

هیچ وقت نه در فضای مجازی، نه در حقیقت تا از منبع موثق و خود شخص مطلبی را تأیید شده دریافت نکردید به هیچ نقل و پست و ... اعتماد نکنید...

همین چند وقت پیش حاشیه دریافت دستمزد آن‌چنانی من برای تبلیغات، خیلی هدفمند چرخید که بسیاری باور کرده بودند و موج دایرکت و .... و بماند که با برخورد وکیل من و اعلام‌شکایت قانونی همه خبر را برداشتند و عذرخواهی کردند....(برای مثال هیچ ادمینی هم برایش سوال نشده بود که پس کجاست تبلیغ و بیلبوردی که این دستمزد برایش دریافت شده !!!!)

بگذریم!

امیدوارم هفته‌ی خوبی آغاز کنید.

امیدوارم توصیه‌ها را برای دورهمی‌ فقط خانواده که باهم زندگی می‌کنید برای #شب_یلدا جدی بگیرید.

مراقب همدیگه و‌دیگران باشید.

پاییز هم تمام شد آررو می‌کنم زمستان سپید و روشنی داشته باشیم...

شبتون آرام

.جمعه ۲۸ آذر ۹۹

پی‌نوشت:

کمتر تو زندگی و سلیقه و رفتارهای هم سرک بکشیم.... محدود کردن ذهن به اخبار به اصطلاح خاله‌زنک وار، اندیشه و شعور را به مرور زایٔل می‌کند و شما را از تفکر درباره واجبات دور ! موافقید ؟


خبرداغ:شیاطین وحشی در تهران دستگیر شدند!/قربانیان شکایت کردند+فیلم


عکس اول ابتدای پاییز ۹۹

عکس دوم پاییز ۹۲


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2or5q2