پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/29 16:38
کد خبر: 7604

آشتی کنان سیدمهدی رحمتی و ستاره پرسپولیس+عکس

سید مهدی رحمتی و محمدرضا خلعتبری باهم آشتی کردند.

سید مهدی‌ رحمتی‌ در سال 1361 در تهران‌ به‌دنیا آمد‌. سید مهدی‌ رحمتی‌ فوتبال‌ را از سال‌ 1371 و از مدرسه‌ فوتبال‌ شهید قیانوری‌ نازی‌آباد آغاز کرد و‌ تا مقطع دیپلم‌ تحصیل‌ کرده است. سید مهدی‌ رحمتی‌  در سال 74 اولین‌ قرار داد خود را با تیم‌نوجوانان‌ پاس‌ امضا کرد‌ و تا سال‌ 1376در تمامی‌ رده‌های‌ سنی‌ این‌ باشگاه‌ بازی‌ کرد. سید مهدی‌ رحمتی‌ پس‌از آن‌ در تیم‌های‌ دخانیات‌، فجر سپاسی‌ شیراز، مس کرمان، استقلال تهران و سپاهان‌ اصفهان‌ بازی‌ کرده است. سید مهدی‌ رحمتی‌ در فصل87-88 چند بازی خوب انجام داد که باعث شد به تیم ملی دعوت شود. او در ابتدای لیگ نهم 2 باره به سپاهان بازگشت. مهدی رحمتی سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و تیم ملی امید را هم دارد.


بیشتربخوانید:بغض تلخ عادل فردوسی پور دو لایو زنده


  سید مهدی رحمتی  که پس از سرمربیگری در تیم شهرخودرو با محمدرضا خلعتبری به مشکل خورده بود ، با انتشار یک استوری با او آشتی کرد .​

سید مهدی رحمتی  سرمربی شهرخودرو با انتشار عکسی برای مهاجم سابق این تیم محمدرضا خلعتبری پیغامی فرستاد تا از در آشتی با او وارد شود.

رحمتی و خلعتبری که سال گذشته در شهرخودرو و در ادوار قبل لیگ برتر در سپاهان با یکدیگر همبازی بودند، بعد از سرمربیگری سید مهدی رحمتی در شهرخودرو با هم به اختلاف خوردند. این اختلاف منجر به جدایی خلعتبری از شهرخودرو و پیوستن او به سپاهان شد.


بیشتربخوانید:سوال بی شرمانه مجری از سارا و نیکا فرقانی در لایو جنجالی شد+فیلم


این جدایی منجر به ایجاد دلخوری بین رحمتی و خلعتبری که از دوستان قدیمی هستند، شد تا اینکه امروز رحمتی با انتشار عکسی از خودش و خلعتبری نشان داد برای آشتی کنان با او پیش قدم شد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39r7q3