پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/30 11:52
کد خبر: 7622

آبروریزی جدید ایران خودرو|ماشین جدید ایران خودرو در روز رونمایی روشن نشد+عکس

تارا، محصول جدید ایران‌خودرو، نخستین خودروی ملی است که از تمامی استاندارد‌های 85 گانه مصوب عبور کرده و در بهترین شرایط ایمنی و استانداردی آماده تولید انبوه است.

پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو در خصوص فیلم حاشیه رونمایی از خودرو تارا و روشن نشدن آن در این مراسم توضیح داد: روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایران خودرو به دلیل بسته بودن فضا، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است.


خبرداغ:حرکات نامتعارف محمدرضا گلزار و دوست معروفش در ماشین جنجالی شد+فیلم


در ویدئوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن درب صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است. در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر صمت آماده سازی شده بود.

تارا، محصول جدید ایران‌خودرو، نخستین خودروی ملی است که از تمامی استاندارد‌های 85 گانه مصوب عبور کرده و در بهترین شرایط ایمنی و استانداردی آماده تولید انبوه است.

تصویری از روشن نشدن چراغ عقب یک سمت این خودرو هم منتشر شده که گروه صنعتی ایران خودرو توضیحی در این خصوص نداده است.


خبرداغ:آزار بی شرمانه دختر نوجوان در کوچه های خلوت اصفهان+فیلم16+


تارا را بیشتر بشناسید

ایران‌خودرو پس از بررسی‌های کارشناسی دقیق، نام ایرانی «تارا» به معنی ستاره را با تایید فرهنگستان زبان و ادب فارسی انتخاب کرد که این نام با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی و اعلام شد.

شرکت ایران‌خودرو برای گزینش نام مناسب و درخور برای محصول جدید خود، اقدام به فراخوان عمومی کرد که پس از بررسی معنایی، آوایی و زبان‌شناختی، از میان اسامی مختلف، پالایش‌های اولیه انجام و در مرحله بعد، تاییدیه فرهنگستان زبان و ادب فارسی دریافت و در نهایت نام «تارا» برای این خودرو را برگزید.

تولید انبوه محصول جدید ایران‌خودرو با همکاری بیش از 132 سازنده توانمند ایرانی، قرار است در بهمن سال جاری آغاز شود.

در ابتدای تولید، «تارا» مجهز به نسل جدید موتور تی‌یو5 وارد بازار می‌شود. تولید این خودرو با موتورای‌اف7 توربو و گیربکس اتوماتیک نیز در دستور کار ایران‌خودرو قرار دارد.


خبرداغ:پدر 59 ساله دو فرزندش را با کلاشینکف کشت!/در ارومیه اتفاق افتاد


خط تولید بدنه «تارا» با ظرفیت 16 دستگاه در ساعت که برای نخستین بار در صنعت خودرو کشور و خاورمیانه از فناوری جوشکاری لیزری و CMT بهره می‌برد، در شرکت ایران‌خودرو راه‌اندازی شده است


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ydzb4