دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/13 19:33
کد خبر: 7868

ترندهای آرایش و زیبایی در سال 2021 اعلام شد+عکس

ترندها و سبک های آرایش 2021 از آرایش لب گرفته تا آرایش های متنوع چشم را ببینید.

شاید یکی از مزایای در خانه ماندن در سال ۲۰۲۰ برای بسیاری تجربه کردن چیزهای جدید بود، از درست کردن نان در خانه گرفته تا بافتن جوراب و یا امتحان کردن رنگ های آرایشی که معمولا استفاده نمی شود! سال جدید ۲۰۲۱ هم با خود ترندهای آرایشی جدیدی به همراه دارد و اگر از استایل های آرایشی که در سال ۲۰۲۰ و در زمان قرنطینه در خانه خسته شدید، حالا می توانید سبک های جدید آرایش ۲۰۲۱ را امتحان کنید.

 

ترندهای آرایش ۲۰۲۱

می توان گفت ترند آرایشی سال ۲۰۲۱ از دو تم رنگ های خیلی روشن و تم نوستالژی تشکیل شده است. به گزارش پرشین وی از صورت درخشان گرفته تا آرایش های سنگین چشم، در زیر شش مورد از ترندهای آرایشی که در سال ۲۰۲۱ خیلی برجسته خواهند بود را مشاهده می کنید.

 

لیپ استین

سال ۲۰۲۰ برای کسانی که در آرایش مدام به رژلب های پررنگ تکیه می کردند، سخت بود. گرچه احتمالا ماسک تا آینده غیرقابل پیش بینی همچنان با ما خواهد بود، ولی بدین معنی نیست که اصلا نمی توانید از رژلب استفاده کنید.

برای این کار می توانید از لیپ استین های کرمی و مات به صورت بسیار کم به طوری که گویی تنها یک لک روی لب باقی بماند استفاده کنید تا ماسک تان لک نشود.

 

makeup-trend-of-2021

آرایش لب با لیپ استین در آرایش ۲۰۲۱

 

خط چشم های گرافیکی

احتمالا در طول سال ۲۰۲۰ به لطف افرادی که سعی دارند در میکاپ ابتکار عمل به خرج دهند، خط چشم های گرافیکی زیادی را در اینستاگرام دیده اید که دلیل آن در واکنش به پوشانده شدن نیمه پایین صورت بود.

در سال ۲۰۲۱ نیز استفاده از خط چشم های تیز و غلیظ از مدل خط چشم گربه ای کلاسیک گرفته تا خط چشم هایی با فضای خالی مثل نمونه زیر همچنان محبوب خواهد بود.

 

makeup-trend-of-2021-1

خط چشم های خاص و گرافیکی

 

پوست دلفینی

این سبک آرایشی درست شبیه پوست دلفین است که منعکس کننده نور و مرطوب به نظر می رسد. این سبک آرایشی، ظاهری بدون آرایش دارد و به پوست شاداب و درخشان وابسته است.

مری فیلیپس از میکاپ آرتیست هایی است که مشتری معروفی همچون هیلی بیبر دارد و معمولا استایل آرایشی درخشان روی پوست او ایجاد می کند به نحوی که گویی به صورت طبیعی پوستش درخشش دارد. در این نوع آرایش صرف نظر از هایلایت ژاله ای شکل که روی صورت ایجاد می شود، باقی قسمت های صورت بدون آرایش باقی می ماند.

 

makeup-trend-of-2021-2

آرایش صورت دلفینی هلی بیبر – آرایش ۲۰۲۱

 

میکاپ چشم بنفش

بازی با سایه چشم های رنگارنگ می تواند در روزهای فاصله گذاری اجتماعی سرگرم کننده و شاد باشد. با وجود اینکه اکثر رنگ ها از چرخه ترند آرایشی کنار رفتند ولی با این حال میکاپ چشم بنفش در فرش قرمزهای قبل دوران کرونا تا حتی پایان سال ۲۰۲۰ و در اینستاگرام ادامه پیدا کرد.

رنگ بنفش رنگ متعادلی بین یک رنگ جیغ و یک رنگ ساده است و این کاملا بستگی به نوع طیف رنگی دارد که از آن استفاده می کنید.

 

makeup-trend-of-2021-3

آرایش چشم بنفش

 

خط چشم های دهه ۱۹۹۰ میلادی

از آنجا که دهه اخیر به چشم بسیاری از مردم دهه ای بسیار پرهمهمه و پراتفاق تلقی می شود، بنابراین نگاه به گذشته و استفاده از سبک های نوستالژی حس خوشایندی برای همه دارد.

بنابراین دفعه بعد که در حس و حال استفاده از یک خط چشم بودید می توانید مدل خط چشم قدیمی که به دور چشم کشیده می شد (مثل مدل بلا حدید که در مراسم VMA2020 استفاده کرده بود) را امتحان کنید.

 

makeup-trend-of-2021-4

خط چشم با کاربرد مداد چشم به دور پلک در آرایش ۲۰۲۱

 

ریمل رنگی

حتما تاکنون انواع و اقسام خط چشم های رنگی را در اینستاگرام دیده اید، بنابراین طبیعی است که به گزارش پرشین وی برخی از طیف های رنگی غیرمنتظره در ریمل، ترند سال ۲۰۲۱ باشد.

بهترین بخش این ترند این است که در این روش تنها با چند لایه ریمل رنگی، می توان آرایشی متفاوت شبیه میکاپ بازیگر معروف لوپیتیا نیانگو را داشته باشید.

 

makeup-trend-of-2021-5

آرایش چشم با ریمل رنگی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wa7v2