پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/07 15:34
کد خبر: 8079

همسر دوم زنده یاد آزاده نامداری کیست؟ + عکس

خبر فوت آزاده نامداری امروز شبکه های مجازی را منفجر کرد در ادامه نیز بیوگرافی همسر او را مشاهده می کنید.

آزاده نامداری زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ ات.آزاده نامداری در سنقر متولد شد.آزاده نامداری مجری تلویزیون ایران (سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) است .آزاده نامداری با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعیدغفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه دارد.

 

اما همسر جدید این مجری زن تلویزیون کیست؟
همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی. سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی است. سجاد تنها پسر خانواده است و فقط یک خواهر دارد.

سجاد متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است. وی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی(غیردولتی) مهرالبرز است؛ یعنی همان دانشگاهی که پدرش قائم مقام آن است!


پدرشوهر نامداری؛ مشاور رییس دولت اصلاحات
رحیم عبادی پدر سجاد که متولد رامسر بوده و فارغ التحصیل تکنولوژی آموزشی است، در دولت هفتم یعنی دولت کارگزاران معاون وزیر آموزش و پرورش بود و رابطه مثبتش با رییس دولت اصلاحات او را  به ریاست سازمان ملی جوانان و مشاوری رییس دولت هشتم  رساند.

 رحیم عبادی که حالا پدرشوهر آزاده نامداری است، استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.

مادرشوهری که فعال مسائل زنان بود
فریده ماشینی مادرشوهر آزاده نامداری در قید حیات نیست. وی که فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد و تا ریاست کمیسیون زنان حزب منحله مشارکت هم پیش رفته بود.

ماشینی که در جریان حوادث پس از انتخابات ۸۸ یک بار بازداشت هم شده بود در خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.


آیا عقدشان را رییس دولت اصلاحات جاری ساخته؟
خطبه عقد ازدواج اول نامداری با فرزاد حسنی را سیدحسن خمینی خوانده بود. نزدیکی خانواده همسر دوم نامداری به رییس دولت اصلاحات این حس را پیش روی مخاطب قرار می دهد که احتمالا خطبه عقد وی و همسرش را نیز رییس دولت اصلاحات جاری ساخته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4doem3