جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/08 06:15
کد خبر: 8085

بازیگر معروف بارداری آزاده نامداری را لو داد + جزئیات

«آزاده نامداری»در زمان مرگش باردار بود.

آزاده نامداری  زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ ات.آزاده نامداری در سنقر متولد شد.آزاده نامداری مجری تلویزیون ایران (سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) است .آزاده نامداری با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعیدغفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه دارد.


خبرجدید:تغییرات در نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان تصویب شدن

دختر و همسر آزاده نامداری در شمال بودند و این هنرمند جوان در تهران زندگی می کرد و به علت عدم پاسخگویی او به تلفن خانواده اش به تهران آمده و جسد او را در خانه اش یافتند.سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که پیکر آزاده نامداری برای آزمایش های سم ‎شناسی و علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد. در منزل وی اثری از به هم ریختگی دیده نشده و جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است.

جسد  آزاده نامداری  امروز در خانه اش پیدا شد و این درحالی بود که یکی از خانم بازیگر ها در تماس خبرنگار  اعلام کرد او 8 ماهه حامله بود و نوزادش هم پسر بود!​

هنوز پلیس در صحنه مرگ آزاده نامداری است و تحقیقات درباره علت مرگ او ادامه دارد!


خبرجدید:واکنش مهناز افشار به قتل آزاده نامداری + عکس

تا این لحظه خودکشی  آزاده نامداری  قویترین فرضیه بوده است  اما باردار بودن آزاده نامداری می تواند خودکشی او را کمرنگ کند..

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4me6w2