دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/16 04:22
کد خبر: 8148

اعتراض ستاره طباطبایی بخاطر تهمت فعالیت در مدلینگ + عکس

خانم بازیگر سریال وارش در واکنش به خبر آزادی اش زندان گفت که تشابه اسمی بوده است.

ستاره طباطبایی در سال 1367 متولد شده است .ستاره طباطبایی در مؤسسه کارنامه اموزش بازیگری دیده است. وی چند سال در تئاتر فعالیت داشته است.از جمله کارهای او میتوان به به تله فیلم رؤیای تلخ در نقش مکمل، به کارگردانی حمید زرگرنژاد اشاه کرد.از دیگر کارهای ستاره طباطبایی میتوان به بازی در مجموعه تلویزیونی بهترین سالهای زندگی ما به کارگردانی احمد کاوری نیز اشاره نمود.ستاره طباطبایی در فیلم سینمایی پاستوریونی به کارگردانی سهیل موفق نیز  ایفای نقش نموده است .


خبرداغ:کودک همسری اجباری به دادگاه کشیده شد

روز گذشته خبر آزادی چند فعال صنعت مدلینگ منتشر شد که در میان اسامی نام یک خانم بازیگر نیز ذکر شده بود.​

بازیگر سریال وارش به نام ستاره طباطبایی بعد از انتشار این خبر در تماس با رکنا گفت:" مدل بازداشت شده به نام ستاره طباطبایی بنده نبودم و این تنها یک تشابه اسمی بود.و من هرگز در مدلینگ فعالیتی نداشته ام."

وی در ادامه افزود:"در سریال وارش نقش کوتاهی ایفا کردم اما هنگام پخش،سکانس های ایفا شده توسط من حذف شدند."

 


خبرداغ:علت قتل عجیب آزاده نامداری فاش شد + جزئیات

 

جزئیات پرونده 6 مدلینگ عفو گرفته

به گزارش اختصاصی رکنا،در سال های اخیر چهره هایی در فضای مجازی ظهور کردند که تحت عنوان  مدلینگ  فعالیت داشتند اما انتشار تصاویر غیر متعارف این افراد با قوانین جمهوری اسلامی منافات داشت و منجر به پیگیری قضایی فعالیت این افراد و در نهایت بازداشت آنها شد.

در حالی که پرونده تخلف این افراد هم چنان در جریان بوده و در بازداشت به سر می بردند،اما اسامی آنها در لیست کسانی قرار گرفت که مشمول عفو قرار گرفتند.به این ترتیب این افراد با طی روال اداری و قانونی به زودی آزاد خواهند شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45v5x3