چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/16 11:08
کد خبر: 8150

ماجرای مرگ دختر 17 ساله بخاطر سلفی با رودخانه اشک همه را درآورد!

سلفی مرگبار دختر 17 ساله هرمزگانی را به کام مرگ کشاند.

سلفی مرگبار جان دختر 17 ساله هرمزگانی را گرفت.​

دختر نوجوان 17 ساله در هنگام عکس  سلفی   از کنار آبشار بالای رودخانه قلم پشتکوه از توابع بخش شمیل، به علت لیز خوردن پایش به داخل رودخانه سقوط کرد و به کام مرگ رفت.


خبرداغ:اظهارات جنجالی یک روحانی در رابطه با ماسک نزدن + فیلم

بعدازظهر دیروز هفتم فروردین ماه جاری حوالی ساعت ۱۷ ،  جنازه  بی جان فاطمه زارعی 17 ساله ،از آب بیرون آورده شد.

به گفته یکی از آشنایان فاطمه ، این دختر روز قبل از حادثه به همراه خانواده از بندرعباس برای تفریح به آن منطقه آمده بود و ظاهراً در آن لحظه ، برای عکس یادگاری گرفتن از خانواده جدا شد.

چند متر آن طرف بر روی لبه آبشار قرار گرفت . ناگهان هنگام سلفی گرفتن پایش لیز خورد و به درون رودخانه ای دارای عمق زیاد سقوط کرد.

حدود نیم ساعت از این ماجرا گذشته بود که خانواده به علت نگرانی از نیامدن دختر ، به سمت رودخانه رفتند که ناگهان با بدن فاطمه بر روی آب روبرو شدند. دو مردی که همراه وی بودند برای نجاتش تلاش کردند که فایده‌ای نداشت.

 

کشف جنازه دختر 17 ساله در هرمزگان

حسین بازدار دهیار روستای قلم در این مورد گفت: چند بار کنار رودخانه ، تابلو و بنر خطر و شنا کردن ممنوع زده شد اما متاسفانه عده ای تابلوها رو دزدیدند و بنرها رو پاره کردند.


خبرداغ:دانشجوی پزشکی با تزریق اشتباه واکسن کرونا به پیرزن 90 ساله جنجالی شد! + ویدئو

وی ادامه داد: بارها به افراد غیر محلی تذکر و هشدار دادیم که افرادی شنا بلد نیستند وارد این مکان نشوند . وی افزود: روستای قلم با این رودخانه حدود ۷۰۰ متری فاصله دارد و مسیری است که راه ماشین رو ندارد و افراد با پای پیاده از روستا به این مکان تفریحی می آیند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27v7v2