پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/16 17:06
کد خبر: 8152

پدر شوهر ازاده نامداری بالاخره به حرف آمد + جزئیات

صحبت های رحیم عبادی در مورد مرگ آزاده نامداری

 رحیم عبادی، پدرهمسر آزاده نامداری گفت: خبر اول نادرست است و به خاطر آرامش روح آزاده نامداری دست از شایعه سازی بردارید.​


خبرداغ:​منوچهر هادی به طور بی ادبانه ای زیر آب همکارانش را زد! + ویدئو


خبرگزاری میزان اعلام کرده  نتایج آزمایشات آزاده نامداری هنوز مشخص نشده است این درحالی است که خبرنگاران جنایی مطبوعات مکتوب و رکنا همزمان این خبر را تهیه و در رسانه هایشان انتشار داده اند.

سپس آورده است آزمایشات آسیب شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

رکنا : این درحالی است که براساس آزمایشات سم شناسی خودکشی  آزاده نامداری  تایید شده است و خبرنگاران جنایی رسانه های رسمی ایران صبح امروز وقتی به دادسرای امورجنایی تهران مراجعه کرده اند از مسئولان مرتبط با این پرونده که مستقیما با پرونده در ارتباط هستند موضوع را پیگیری کرده و نتایج سم شناسی و خودکشی از مصرف زیاد دارو را دریافت کرده اند!

در  خبرگزاری میزان  آمده است :میزان در مورد آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی فوت مرحومه آزاده نامداری کسب اطلاع کرد: پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

رکنا: البته این اظهارات صحیح است چرا که آزمایشات آسیب شناسی همیشه بعد از مدت 6 تا 10 ماه اعلام می شود اما آزمایشات سم شناسی در کمتر از هفت روز اعلام می شود که در حقوق کیفری طریقیت به حساب می آید و با توجه به محتویات پرونده و صحنه حادثه مقام رسمی امروز در دادسرای امورجنایی تهران اعلام کرد که  آزاده نامداری  بخاطر استفاده از دارو آن هم حدود 100 قرص که خودش 2 روز قبل از کشف جسد از داروخانه خریده است و در تجسس خانه اش از این قرص ها اثری نبود خودکشی کرده است.

خبرگزاری میزان: بر اساس این گزارش تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و بر اساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.

این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت آزاده نامداری می‌افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.


خبرداغ:آمریکایی ها به خاطر قرداد ایران و چین به تلاطم افتادند! + ویدئو

مقام قضایی یکی از مجاری رسمی و قانونی به حساب می آید که طبق روند شفاف رییس محترم قوه قضاییه در ارتباط صمیمی مراجع قضایی با رسانه ها چنین ارتباط دوسویه ای بین مراجع قضایی با رسانه ها وجود دارد و چنین اخباری بدون اجازه مقام رسمی و ذیصلاح  منتشر نمی شود! در زمینه پرونده آزاده نامداری نیز رسانه های رسمی کشور چه مکتوب چه آنلاین و مجازی ! با روابط تنگاتنگ و مناسبی که با  مراجع قضایی و رسمی دارند و  خود را بازوی قوه قضاییه و پلیس در اطلاع رسانی شفاف برای تنویر افکار عمومی و بالا بردن احساس امنیت می دانند از مقام رسمی در دادسرای امورجنایی تهران کسب خبر کرده اند و اینکه تصور شود خبرنگاران روزنامه های رسمی مکتوب و پایگاه های اطلاع رسانی همزمان خبر اشتباه از مرجع رسمی اخذ کرده باشند قابل تامل است چرا که همه خبرنگاران حوزه دادسرای جنایی  سالهاست خبرنگار جنایی هستند و  از 10 تا 20 سال سابقه کاری تخصصی در زمینه اخبار جنایی دارند و هیچگاه همزمان خبر کذب و خارج از چارچوب سیاست های مراجع رسمی تهیه و منتشر نمی کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39vge4