پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/18 13:30
کد خبر: 8727

لباس عجیب داماد فداکار خبرساز شد!

داماد اندونزیایی که مدتی قبل از عروسیش تصادف کرده است مجبور شد با رکابی و زیرشلواری در عروسیش شرکت کند.

 لباس عروس و داماد جزو مهمترین ارکان یک عروسی است ولی در یکی از مناطق اندونزی دامادی که چند روز قبل از عروسیش تصادف کرده بود مجبور شد با زیر شلواری و رکابی در مراسمش شرکت کند و جزو خبرساز ترین دامادها شود.

شاید شنیدن خبر اینکه یک  داماد  با زیرشلواری در مراسم  جشن عروسی  خود شرکت کرده کمی برایتان عجیب و خنده‌دار باشد. اما واقعا چنین اتفاقی در یک مراسم عروسی در اندونزی رخ داده است. تصاویر منتشر شده عروس را در حالی که یک  لباس  سنتی بسیار زیبا بر تن دارد در کنار داماد که با زیرشلواری در مراسم شرکت کرده نشان می‌دهد. در این تصاویر داماد در حالی که شانه و دستش و همچنین زانو‌های او  باندپیچی  شده دیده می‌شود.

 

عروسی عجیب در اندونزی

 

حادثه تصادف برای داماد اندونزیایی

اما پس از انتشار این تصاویر بسیاری از کاربران کنجکاو شدند که علت حضور داماد در مراسم جشن عروسی خود آن هم با این شکل و شمایل چه بوده است. بنا به گزارش Kompas.com داماد جوان چهار روز قبل از مراسم عروسی خود دچار حادثه شده و پس از افتادن از روی  موتورسیکلت  دچار جراحت شد. ظاهرا او راهی  پمپ بنزین  بود که ناگهان در مسیر روی موتورسیکلت بدحال شده و روی زمین سقوط کرد اما با این حال او با وجود مجروحیت تلاش کرد تا مراسم عروسی در روز و ساعت مقرر برگزار شود.

انتشار این تصاویر در توئیتر با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود و بسیاری برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی و سلامتی کردند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48nln4