پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/28 01:00
نوید محمدزاده و فرشته حسینی / بیوگرافی نوید محمدزاده / خواهر زاده نوید محمدزاده / ماشین نوید محمدزاده / نوید محمدزاده
کد خبر: 8890

رسوایی نوید محمدزاده بخاطر ۴ میلیون تومان پول+فیلم

بی آبرویی نوید محمدزادهدر برنامه زنده همه را شوکه کرد.

نوید محمدزاده  متولد 17 فروردین 1365 است.نوید محمدزاده متولدمهران ایلام، است. نوید محمدزاده بعد از گرفتن دیپلم به دلیل علاقه اش در سال 82 به کلاس های بازیگری هنر کرج رفت و نوید محمدزاده زیر نظر استادانی مانند محمد یعقوبی و مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری را گذراند.قش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید،تا جایی که بسیاری نوید محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

نوید محمدزاده که از این انتقادها شاکی بود، از این که هجمه‌هایی علیه او ایجاد شده ابراز نارضایتی کرد. او می گوید برای یک تئاتر فقط 4 میلیون دستمزد گرفته است.

این روزها بسیاری بازیگران حتی لیلا حاتمی هم به دنیای تبلیغات روی آورده اند. الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما و.. همه مشغول تبلیغات هستند.

تبلیغ نوید محمد زاده

محمد زرین استراتژیست برند نوشت: شخصیت برند سن‌ایچ به عنوان رهبر بازار در قالب آرکتایپ «حاکم» (Ruler) کاملا قابل تحلیل و ارزیابی است.

کما اینکه شعار معروف «سن‌ایچ و دیگر هیچ» که شعار خوب و درستی نیز هست، الهام گرفته از شعار برند بنز (the best or nothing) به عنوان یک برند با آرکتایپ حاکم قوی می‌باشد.

اما شخصیت و آرکتایپ نوید محمدزاده به عنوان یک بازیگر محبوب نسل جوان – به ویژه نسل معترض به وضع موجود – کاملا نقطه مقابل آرکتایپ حاکم است. آرکتایپ نوید محمدزاده بدون شک درصد بالایی از عاصی یا طغیانگر (Outlaw) دارد و به وضوح صفات یاغی‌گری در او دیده می‌شود.

فارغ از هویت بصری بسیار متضاد این دو برند (سن‌ایچ با هویت بصری شیک و باپرستیژ و محمدزاده با هویت بصری متفاوت و دور از عرف معمول) هیچ سنخیتی بین این دو برند از منظر جایگاه و مخاطب پیدا نمی‌شود.

صرفا یک بازیگر؟

به نظر می‌رسد سن‌ایچ قصد دارد بازار از دست رفته در میان جوانان را صرفا با انتخاب نوید محمدزاده به عنوان محبوب جوانان امروزی دوباره به دست بیاورد.

فارغ از اینکه جوانان طرفدار محمدزاده عموما اهل ریسک، نوخواهی، گرفتن قدرت از قدرتمندان و حتی عصیانگری و انقلاب هستند و آرکتایپ حاکم سن ایچ کاملا محافظه‌کار، وابسته به میراث گذشته خود و مشتاق به حفظ قدرت است.

البته نکته جالب این است که سن‌ایچ در تیزر معرفی نوید محمدزاده به شدت سعی کرده نوع تصاویر، کلام و سبک و لحن همان لیدر بازار و آرکتایپ حاکم را حفظ و با پرستیژ و اصالت رفتار کند. پارادوکسی که به هیچ عنوان با شخصیت نوید محمدزاده جور درنمی‌آید!

گویا دوستان سن‌ایچ هم به پروپاگاندا و سروصدایی که این همکاری و چهره نوید محمدزاده در تبلیغات به‌پا خواهد کرد، دل بسته‌اند که قطعا چنین نیز خواهد شد و فروش مقطعی بالایی هم رقم خواهد زد. اما قطعا سردرگمی برند سن‌ایچ پیش خود و مخاطبانش بیشتر و این اختلال شخصیتی در آینده مضرات زیادی برایش خواهد داشت.

عکس نوید محمدزاده با لباس زنانه

نوید محمدزاده

مسافرت نوید محمدزاده و خانوم بازیگر با لباس های ست جنجالی شد! + عکس

به تازگی حواشی بسیاری در مورد رابطه نوید محمدزاده و فرشته حسینی بخاطر لباس های ستشان به وجود آمده البته این رابطه پنهانی از سمت هیچ کدام از این دو بازیگر اثبات نشده.

در ادامه نیز عکسی از ست دیگر نوید محمدزاده و این خانوم بازیگر را مشاهده می کنید:

06a2f543-96ce-4701-9325-ea3e49385e09


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rvww3