سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/22 20:35
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 9233

راهنمای خرید ویپ

در ویپ های مدل قلمی صفحه نمایش و تنظیمات وجود ندارد و این موضوع سبب می شود تا قیمت این دستگاه ارزان تر باشد بنابراین اگر به دنبال خرید ویپ ارزان قیمت هستید، ویپ قلمی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مدل از ویپ ها کیفیت بسیار خوبی دارند و سطح کام دهی آنها بسیار هوشمند در نظر گرفته شده است.

برای خرید ویپ باید یک سری موارد را به دقت بررسی کنید. به طور کلی یک سری پارامترهای مهم در راستای ویپ مناسب وجود دارد که افراد می بایست بر اساس سطح نیاز و انتظار خود گزینه مناسب را انتخاب نمایند.

 

ویپ ارزان

فاکتورهای مهم خرید ویپ

موارد زیر را در خرید ویپ به دقت بررسی کنید:

  • جویس

خرید ویپ بدون جویس هیچ معنایی ندارد به طور کلی ویپ ها بدون جویس استفاده ای ندارند. جویس نوعی مایع نسبتاً غلیظ محسوب می شود که عملکرد نیکوتین را ایفا کرده و طعم دار هستند. نیکوتینی که در جویس ها وجود دارد معمولاً مقدار متنوعی بوده و به طور کلی سطح نیکوتین موجود در جویس می بایست توسط شما بررسی و انتخاب شود. دقت کنید که در دستگاه های ویپ شرایط تنظیم نیکوتین در اختیار شما قرار نمی گیرد پس باید این موضوع را در ابتدا و پیش از خرید ویپ بررسی کنید. رنگ جویس معمولاً زرد یا بی رنگ بوده و وقتی در برابر حرارت قرار می گیرد تبخیر می شود. این ماده به نسبت آب غلظت بیشتری دارد و در زمان بخار شدن نیز غلیظ تر می شود. به طور کلی جویس ها بر پایه مایع روغن مایع و یا روغن های شیمیایی تولید شده و تا حد زیادی خطرناک هستند. جویس ها طعم های متنوعی دارند و معمولاً مزه تنباکو و یا توتون سیگار می دهند.

4544444444

  • باتری

نکته دیگری که در خرید ویپ باید به آن دقت کنید باتری است. بسیاری از دستگاه ها باتری داخلی دارند و به طور کلی شما نیاز به خرید باتری جداگانه نخواهید داشت. اما گاهی دستگاه ها نیاز به باتری اضافه دارند. دستگاه ها یا دارای یک باتری هستند و یا در برخی از مدل ها دو باتری دیده می شود. همه ویپ ها باتری خور هستند اما نوع باتری و کیفیت و مدل های باتری متفاوت در نظر گرفته می شود. به طور کلی نوع باتری به کار رفته برای ویپ ها اهمیت زیادی دارد. یک نوع باتری با عنوان باتری ویپ 18650 شناخته می شود که خوشبختانه شرایط استفاده برای همه دستگاه ها را دارد.

ما در سایت در بخش مشخصات هر باتری، توضیحاتی در مورد باتری تکی یا دوتایی و همینطور باتری های جداگانه داده ایم به این ترتیب خرید برای شما آسانتر خواهد شد.

ویپ مناسب افراد سیگاری و قلیانی

پیش از خرید ویپ در ابتدا باید بررسی کنید که اهل سیگار هستید یا قلیان! انتخاب نوع دستگاه بر اساس نوع مصرف شما مشخص می شود. کسانی که سیگاری هستند معمولاً نیاز به نیکوتین بیشتری دارند بنابراین خرید ویپ برای این افراد باید با دقت بیشتری صورت بگیرد. به طور کلی ویپ ها در دو دسته اصلی پاد و ویپ معمولی تقسیم می شوند. ویپ های پاد معمولاً از نظر ابعاد کوچکتر هستند و از نظر کام دهی چندان قوی نیستند. ویپ های معمولی معمولاً ابعاد بزرگتری دارند و روی آنها صفحه نمایش در نظر گرفته شده است. این ویپ ها کام دهی بیشتری دارند.

کسانی که سیگار می کشند نیاز به کام دهی بیشتری ندارند اما سطح نیکوتین برایشان اهمیت بیشتری دارد به این ترتیب می بایست به سراغ ویپ هایی بروند که نیکوتین لازم بدنشان را تامین نماید. به این ترتیب نیاز به جویسی خواهد بود که نیکوتین بیشتری دارد.

پاد ویپ ها معمولاً سایز کوچکی دارند و در جیب جا می شوند و به سادگی نیز جابجا خواهند شد. استفاده از این دستگاه بسیار آسانتر از ویپ های دیگر است و نیاز به نگهداری ندارند.

باتری به کار برده در پاد سیستم ها به صورت داخلی بوده و نیاز به خرید باتری دیگر نخواهد بود. این باتری ها در بخش داخلی دستگاه نصب می شوند. نیاز است که به عدد باتری در مشخصات دستگاه دقت شود. به طور کلی باتری هایی که بیش از 500 میلی آمپر هستند برای یک روز استفاده کفایت می کنند. از سوی دیگر این دستگاه سریعاً شارژ می شوند.

پاد سیستم ها معمولاً کام دهی قوی ندارند اما در استفاده برای نیکوتین بالاتر مناسب هستند.

کسانی که علاقه به قلیان دارند معمولاً به دنبال کام دهی بیشتر هستند. این افراد کام دهی را به نیکوتین بیشتر ترجیح می دهند. در این راستا شما نیاز به خرید ویپی دارید که به صورت DTL کار می کند یعنی مستقیماً به ریه وصل می شود. این ویپ ها دارای دریچه هوای بزرگتری هستند و به طور کلی به واسطه ورود هوای زیاد شرایط کام دهی برای آنها بیشتر است.

ویپ ها از نظر اندازه ابعاد متنوعی دارند برخی بسیار بزرگ هستند و در چندین سبک عرضه می شوند. برخی از ویپ ها به صورت قلمی طراحی شده اند و برخی نیز به صورت مستطیل شکل هستند.

222232222222222

آیا دستگاه ویپ باتری خور بهتر است باتری داخلی است؟

یکی از سوالاتی که در راستای خرید ویپ پرسیده می شود اینکه دستگاهی که دارای باتری داخلی است مناسب است و یا باید دستگاهی خریداری کرد که باتری خور است و می بایست برای آن باتری جداگانه خریداری کرد؟

یکی از موضوعاتی که شاید ذهن شما را درگیر کرده است اینکه ویپ هایی که دارای باتری داخلی هستند معمولاً خراب شده و تعمیر نمی شود و باید مدل باتری خور خریداری شود. این فرضیه درست است که تعمیر باتری دستگاه هایی که باتری داخلی دارند دشوار است اما بگذارید دو نکته مهم را با شما در میان بگذاریم. اولین نکته اینکه باتری های داخلی به ندرت خراب می شوند و تنها زمانی که شرایط خاص مثل شارژ یا شارژ غیر استاندارد برای آن استفاده شود دچار آسیب می شود و نکته مهم دیگر اینکه هزینه تعویض باتری به اندازه تعمیر آن است!

عمر باتری داخلی و باتری های جداگانه یکسان است پس مشخص است که بسیاری از ویپ های موجود در بازار دارای باتری داخلی هستند.

بررسی تنظیمات و صفحه نمایش

کسانی که اقدام به خرید ویپ قدیمی کرده اند می دانند که معمولاً چیزی به عنوان صفحه نمایش و تنظیمات وجود ندارد اما در مدل های جدید از ویپ از یک صفحه مستطیل شکل استفاده می شود که به عنوان صفحه نمایش استفاده شده و تنظیمات مخصوص به خود دارد. همینطور صفحه نمایشی وجود دارد که برای نمایش تنظیمات مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه نمایش و تنظیمات برای نمایش یک سری پارامترها هستند که با هم بررسی می کنیم.

  • توان خروجی

توان خروجی به عددی گفته می شود که شرایط تنظیم آن در اختیار شما قرار می گیرد و هر چقدر که این عدد بیشتر باشد دستگاه از نظر کام قوی تر خواهد بود. به طور کلی میزان 80 وات برای این پارامتر در نظر گرفته می شود و دستگاه های 220 ولت کارایی زیادی ندارند. کام دهی بین 60 الی 70 وات گزینه مناسبی محسوب می شود.

از سوی دیگر اینکه بتوانید توان خروجی دستگاه را تنظیم نمایید اهمیت زیادی دارد چون به کام دهی ایده آل خود خواهید رسید. برخی از افراد کاهی دستگاه را بیش از حد زیاد می کنند که سبب آسیب به بدنشان می شود.

  • میزان شارژ باتری

از دیگر مواردی که توسط صفحه نمایش ویپ به شما نشان داده می شود، میزان شارژ باتری است. در دستگاه هایی که هنوز صفحه نمایش ندارند معمولاً از یک ال دی استفاده می شود که وقتی که تغییر رنگ صورت می گیرد میزان شارژ به شما نشان داده می شود.

  • خرید ویپ قلمی بهتر است یا مستطیلی؟

در ویپ های قلمی صفحه نمایش و تنظیمات وجود ندارد و این رویکرد سبب می شود تا قیمت این دستگاه ارزان تر باشد پس اگر به دنبال خرید ویپ ارزان قیمت هستید، ویپ قلمی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مدل از ویپ ها کیفیت بسیار خوبی دارند و سطح کام دهی آنها بسیار هوشمند در نظر گرفته شده است. میزان کام دهی این ویپ ها بین 50 الی 80 وات در نظر گرفته می شود. این دستگاه ها بسته به شارژ می تواند کام بیشتر یا کمتر ارائه دهد.

در این دستگاه ها از باتری های داخلی قوی استفاده شده است و برای یک روز کامل مورد استفاده قرار می گیرد و شارژ شدن آن نیز سریع است. به طور کلی شما می توانید دستگاه را با یک کابل یو اس بی میکرو شارژ کنید. کسانی که به دنبال ویپ با طعم مناسب هستند و قصد دارند این دستگاه را به جای قلیان استفاده کنند از ویپ قلمی استفاده می کنند.

ویپ دیجیتال مدل دیگری است که معمولاً به صورت کتابی طراحی می شود. این ویپ ها دارای تنظیمات مخصوصی هستند و مناسب افرادی است که به دنبال کام دهی دلخواه هستند.

شما می توانید میزان کام دهی را در این ویپ ها تنظیم کنید تا دستگاه باب میلتان اجرا شود.

خرید ویپ

خرید ویپ نسل جدید

ویپ های دو کاره نسل جدید از ویپ محسوب می شوند. بسیاری از افراد هنوز نمی دانند که کدام ویپ برایشان مناسب تر است به این ترتیب می توانید از ویپ های دو کاره استفاده نمایند. این ویپ ها سایز کوچکی دارند و روی آنها صفحه نمایش و تنظیمات مشخصی اجرا شده است و از چندین کویل مختلف نیز پیروی می کنند. به طور کلی در خرید ویپ به صورت اینترنتی هزینه ها کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود و این رویکرد سبب می شود تا محصول مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد و از کیفیت واقعی برخوردار باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gbo54