پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/30 02:41
فرهاد مجیدی|فرهاد مجیدی بیوگرافی
کد خبر: 9504

جواب دندان‌شکن فرهاد مجیدی به تمسخر مجری اماراتی

فرهاد مجیدی در یک گفت و گو در یک برنامه ورزشی کشور امارات شرکت کرد.

فرهاد مجیدی فوتبالیست آبی پوش ایرانی است. فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. فرهاد مجیدی متولد 13 خرداد 1355 در تهران به دنیا آمده است. فرهاد مجیدی دوبار ازدواج کرد ولی از همسر اولش طلاق گرفت. فرهاد مجیدی از کودکی عاشق فوتبال بود ولی مادرش مخالف این موضوع بود ولی با حمایت پدرش توانست یک فوتبالیست معروف شود.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی متولد 13 خرداد 1355 در تهران ، فوتبالیست سابق است با 177 سانتی متر قد در پست هافبک هجومی و مهاجم سال ها درخشید با اینکه در تیم ملی هیچگاه موفق نبود اما حالا سرمربی شده و دو فرزند نیز دارد

فوتبال فرهاد مجیدی از پارچین تا بهمن

فرهاد مجیدی

از کودکی عاشق فوتبال بود به همین خاطر با اینکه مادرش مخالف بود از تیم های پایه در تیم صنایع نظامی پارچین با حمایت پدرش شروع به بازی کرد و سپس به تیم جوانان کشاورز پیوست تا اینکه سال 1374 در 18 سالگی عضو تیم فوتبال بهمن شد و دو سال در این تیم بازی های درخشانی انجام داد

ورود به استقلال فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

 

بازی های زیبایش در تیم بهمن باعث شد تیرماه 1376 زمانی که تنها 20 سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و به این تیم دعوت شدو او در اولین حضور خود در استقلال با این تیم قهرمان لیگ آزادگان 77 – 76 شد.بعد از الوصل مدتی در الاهلی امارات و سپس سال 85 به النصر رفت تا اینکه تابستان 86 با بازگشت علی فتح الله زاده بعنوان مدیرعامل ، دوباره به استقلال بازگشت فرهاد باز هم در نیم فصل سال 91 – 90 به تیم الغرافه قطر رفت و در نهایت با وجود پیشنهاد بازی در 7 مهر ماه 1391 با انتشار نامه ای از فوتبال خداحافظی کردو اما این بازیکن 81 روز پس از خداحافظی در 28 آذر 91 با قرارداد 1/5 ساله به استقلال بازگشت و سرانجام 7 آبان 1392 بعد از تعویض با نیکبت واحدی به آغوش امیر قلعه نویی رفت و با زدن دور افتخار رسما از زمین فوتبال وداع کرد.

سرمربیگری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

 

مجیدی بعد از طی کلاس های مربیگری اولین بار بعنوان مربی موقت در نیم فصل 98 – 97 به دنبال برکناری شفر تجربه چند ماهه روی نیکمت استقلال بدست آورد و او سپس در 20 خرداد 98 از جانب مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون سرمربی تیم ملی امید شد اما در نهایت بخاطر اختلاف با حمید استیلی در 11 مهر 98 استعفا داد

ستایش روزنامه اماراتی از تصمیم فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

دومین پیروزی پیاپی اتحاد کلباء در لیگ امارات باعث شد تا روزنامه البیان به ستایش از فرهاد مجیدی بپردازد.اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته سوم لیگ امارات به مصاف الظفره رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم تعویض‌های بسیار خوب فرهاد مجیدی باعث شد تا نتیجه تغییر کند.

فرهاد مجیدی بعد از گذشت یک ساعت تصمیم گرفت که حبیب فردان را به میدان بفرستد و این بازیکن تعویض طلایی و ستاره میدان لقب گرفت.

البیان در ادامه گزارش خود نوشت: حبیب فردان با عملکرد بسیار خوب خود فرهاد مجیدی را ناامید نکرد. او بعد از ورود به میدان یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد تا نشان دهد که تفکر سرمربی تیم جواب داده است.

مجیدی در این بازی مالابا ستاره تیم را نیمکت‌نشین کرد و اصلا به او بازی نداد. این نخستین بار بعد از ۳ سال است که مالابا فرصت بازی پیدا نکرد. این بازیکن با افت مواجه شده و مجیدی با نیمکت‌نشین کردنش به صورت غیر مستقیم او را مجازات کرد و این پیام را به او داد که برای بازگشت به ترکیب باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد.اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی فصل جدید لیگ امارات را خوب آغاز نکرد و برابر البطائح در نخستین گام شکست خورد اما بعد از آن دو پیروزی پیاپی را به دست آورده است تا در وضعیت خوبی قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39exw2