چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/27 14:00
کد خبر: 8487

فوری/ سنندج به خون کشیده شد+تصاویر

قتل عام خانوادگی در سنندج همه را شوکه کرد.

قتل در سنندج رخ داد. قتل همسر و خواهر زن به دست مرد دیوانه رخ داد. پلیس بعد از قتل قاتل را بازداشت کرد. قاتل پس ا زدستگیری اعتراف به قتل کرد.متهم پرونده قتل همسر برای بازسازی صحنه جرم رفت.

مردی که در درگیری با همسرش، او و خواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، 5روز پس از جنایت به محل حادثه برگردانده شد تا صحنه قتل را بازسازی کند.

این جنایت خانوادگی شامگاه سوم مرداد‌ماه امسال در خیابانی واقع در محله حاجی‌آباد سنندج اتفاق افتاد و ماجرا از این قرار بود که مردی از مدت‌ها قبل با همسرش دچار اختلاف شده بود. با بالاگرفتن این اختلافات مرد خشمگین نقشه قتل همسرش را کشید.

او آن شب درحالی‌که سوار بر خودرواش بود سد راه همسرش و خواهر او شد و شروع به تیراندازی به‌سوی آنها کرد. در جریان این تیراندازی همسر و خواهر همسر این مرد به قتل رسیدند. به‌دنبال این جنایت قاتل فراری و تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شد.

قتل

شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد که قاتل از سنندج خارج شده و به یکی از استان‌های همجوار گریخته است. در این شرایط بود که مأموران به ردزنی متهم ادامه دادند تا اینکه صبح روز جمعه توانستند او را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان دستگیر کنند. او که از همسرش 2فرزند دارد در بازجویی‌ها انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و گفت بعد از قتل قصد خروج از کشور را داشت که دستگیر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ojev3