چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/03 13:30
کد خبر: 8543

پخش عکس های برهنه دختر لارستانی 200 سکه آب خورد

دختر لارستانی مورد اخاذی یک شیطان صفت 65 ساله قرار گرفت.

سرهنگ "حشمت سلیمانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مردی 65 ساله با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا شهرستان لارستان مراجعه و مدعی بود دو نفر ناشناس برای انتشار ندادن عکس های برهنه وی در فضای مجازی قصد اخاذی 200 قطعه سکه طلا را دارند که رسیدگى به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا استان با همکاری کارکنان فتا لارستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص هویت متهمان که زن و مرد جوانی (بدون نسبت فامیلی) بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا فارس افزود: در بازجویی‌های اولیه متهمان پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

سرهنگ "سلیمانی" با بیان اینکه برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، گفت: پلیس فتا به‌ صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v8pb2