جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/09 09:30
کرونا | علائم کرونا در کودکان | کرونا لامبدا | آمار کرونا | علائم جدید کرونا | علائم کرونا لامبدا
کد خبر: 9058

کرونا موجب خودکشی کودک 4 ساله شد+عکس تلخ

ترس از کرونا کودک 4 ساله را تا پای مرگ کشاند.

کرونا جان پسر بچه 4 ساله را گرفت. این کودک با وحشت زیاد از کرونا جان باخت. افکار وسواسی نسبت به ویروس کرونا بسیار خطرناک است. دکتر محمد شبانکاره داراری بورد تخصصی بیماری های کودکان و نوزدان در خصوص این اتفاق گفت : متاسفانه پسری ۴ ساله که حدود سه روز علایم تب و استفراغ داشته است؛ پس از مراجعه به بیمارستان، علیرغم تلاش کادر درمان فوت کرد. در ادامه ماجرای این مرگ توسط کرونا را بخوانید.

وی گفت: به نظر می رسد این بیمار با تماس تلفنی با پزشک و یا خود درمانی، سرم و داروی ضد استفراغ دریافت می کرده است و دیشب با حال عمومی بسیار بد به اورژانس بیمارستان امام خمینی کنگان مراجعه کرد و کمتر از نیم ساعت بعد دچار ایست قلبی ریوی شد که متاسفانه علیرغم تلاش های کادر درمان، فوت شد .

دکتر شبانکاره افزود: احتمالا علت اتفاق فوق بیماری مننژیت (که یک عفونت کشنده است) و یا مسمومیت با قرص برنج بوده است و در اثر تاخیر در رجوع باعث مرگ دردناک این کودک ۴ ساله شد.

دکتر محمد شبانکاره در ادامه از همشهریان عزیز درخواست کرد : 

به خاطر ترس افراطی از کرونا و رجوع نکردن به پزشک باعث آسیب و مرگ عزیزانتان نشوید.

دکتر محمد شبانکاره در ادامه با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی برای کودکان و تاکید بر رجوع سریع در موارد بروز علایم در کودکان اظهار داشت :  خوشبختانه در مجموع در کودکان خصوصا کودکان کمتر از ۱۰ سال تا کنون بیماری کرونا کم خطر بوده است.

این پزشک افزود: بیشتر کودکان بستری در بیمارستان کنگان از زمان شروع کرونا تا کنون توسط اینجانب ویزیت و بستری شده اند و خوشبختانه در بیماران من فقط ۱۰ کودک به دلیل کرونا بستری شدند که ۸ نفر بد حال بوده‌اند و خوشبختانه همگی سلامتی کامل خود را به دست آوردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jv8l4