پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/28 03:30
کد خبر: 8892

لحظه سرقت هولناک از یک طلا فروشی در تهرانپارس

صبح امروز سرقت مسلحانه از طلا فروشی تهرانپارس را در شوک فرو برد.

صبح امروز شنبه بیستم شهریور ماه 4 مرد نقاب دار با کلت کمری و سلاح شکاری در خیابان امین محله تهرانپارس به قصد سرقت مسلحانه از یک طلافروشی اقدام به ایجاد وحشت و تیراندازی هوایی کردند.

دقایقی بعد با اعلام خودکار گزارش اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی به سامانه آلارم مستقر در مرفوک فاتب ماموران پلیس برای پایان دادن به ماجرا به محل حادثه اعزام شدند.

بنابرحساسیت موضوع تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم لحظه ای بعد در محل حادثه حاضر شدند و اقدامات فنی را برای بازداشت متهمان مسلح آغاز کردند.

عقربه ها ساعت 10 صبح را نشان می داد که مردم با وحشت شاهد سرقت مسلحانه بودند، متهمان پس از مشاهده ماموران پلیس بلافاصله از سرقت مسلحانه منصرف و از صحنه جرم متواری شدند.

سرقت از طلافروشی

 متهمان درحالی فرار کردند که تیبا سفید رنگی را در صحنه جرم از خود به عنوان تنها سرنخ موجود در پرونده برجای گذاشتند و در این سرقت با پیشگیری به موقع ماموران پلیس هیچگونه طلاجاتی از طلافروشی سرقت نشد و دزدان تجهیزاتی مانند دستکش تفنگ و نقاب را هم جا گذاشتند.

بنا بر این گزارش، شناسایی و دستگیری 4 سارق به جرم سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شرق تهران در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفتند.

منبع: رکنا
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3w7m52