چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/23 12:30
کد خبر: 8812

فیلمی از لحظه زنده سوختن چند زن و مرد در یک تصادف

5 نفر جان خود را در این تصادف از دست دادند.

تصادف پراید با سمند در جاده پیربازار اتفاق افتاد. این تصادف شب گذشته رخ داد. در این تصادف 5 زن و مرد در آتش زنده زنده سوختند. در ادامه جزئیات این تصادف را بخوانید.

دکتر پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان اظهار کرد: در اثر برخورد پراید و سمند در جاده پیربازار و در محدوده شیخ محله صومعه‌سرا، پنج‌تن در دم جان خود را از دست دادند و راننده سمند نیز راهی بیمارستان شد.

به گفته وی، حادثه تصادف در ساعت ۱۹:۲۱ دقیقه به اطلاع اورژانس رسید که در پی آن دو تیم اورژانس از شیخ محله و رشت سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس گیلان اعلام کرده که در سانحه تصادف شب گذشته جاده پیربازار، سواری پراید دچار حریق شد و 5 تن از سرنشینان آن در اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

دکتر اسدی همچنین گفت که پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی، راننده سمند را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان پورسینای رشت انتقال دادند.

شهرام مؤمنی، رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت نیز  اظهار کرد که در پی اعلام این حادثه به آتش‌نشانی سه تن از نجات گران و دو افسر ارشد این سازمان سریعاً به محل حادثه واقع در جاده پیربازار اعزام شدند.

مؤمنی همچنین  با ابراز تأسف به دلیل به خارج از حوزه استحفاظی بودن و بعد مسافت محل حادثه، گفت که متأسفانه تیم نجات با اجساد سوخته سرنشینان مواجه شدند و نهایتاً نسبت به خارج کردن اجساد از لابه‌لای آهن‌پاره‌ها اقدام شد.

منبع:رکنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lxlr2