پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/08 15:00
کد خبر: 9037

تجاوز به زن شوهر دار از سوی پسر همسایه از بالکن خانه

زن شوهر دار توسط پسر همسایه در بالکن غافلگیر شد.

شوهر این زن بخاطر بیماری پدرش به شهرشان سفر کرده بود و پسر همسایه می دانست نازنین تنها است.

چندی پیش زنی گریان به پلیس مراجعه کرد و از سرنوشت تلخ خودش پرده برداشت وی گفت: 2 سالی است که ازدواج کرده ام و از 6 ماه پیش بخاطر کار یعقوب به این شهر آمدیم.

وی افزود: مازندگی خوبی داشتیم و راضی بودیم خانه ای اجاره کرده و من با زن همسایه دیواربه دیوار در طبقه سوم ساختمان رابطه دوستی برقرار کردم و به خانه شان رفت و آمد داشتم.

نازنین ادامه داد: فاطمه خانم پسر جوانی به نام داریوش دارد که با هم احوالپرسی داشتیم و بعضی وقت ها او برایم چیزهایی می خرید تا اینکه شوهرم بخاطر مریضی پدرش به شهرمان رفت و چون در ماشین آنها جا کم بود من تنها ماندم.

این زن گریان گفت: تا ساعت 9 شب فاطمه خانم در خانه ما بود تا اینکه رفت من مشغول کار و تماشای تلویزیون شده و ساعت 11 شب به اتاق خواب رفتم و خوابیدم.

وی افزود: هنوز در خواب و بیداری بودم که احساس کردم سایه ای بالای سرم است ابتدا تصور کردم یعقوب است اما وقتی بیدار شدم دیدم پسر همسایه در اتاق خوابم ایستاده خواستم داد بزنم که جلوی دهانم را محکم چسبید و با چاقو تهدید کرد اگر حرفی بزنم او مرا خواهد کشت خیلی ترسیدم و آن شب به من تجاوز کرد او بعد فیلم من و خودش را که با موبایل گرفته بود نشانم داد البته خودش در فیلم دیده نمی شد و تهدیدم کرد اگر به خواسته اش تن ندهم آبرویم را خواهد برد با التماس خواستم دست از سرم بردارد اما او اعتنایی نکرد.

نازنین گفت: حدود یک ماه هرچه می گفت گوش می کردم تا اینکه دیدم زندگی ام را ویران کرده و شوهرم پی به رفتارهای مرموزم برده است هرچه التماس کردم فایده ای نداشت و تصمیم گرفتم شکایت کنم و چاره ای جز طلاق از یعقوب هم ندارم.

با این ادعاها با دستور بازپرس پرونده داریوش بازداشت شد و در بازجویی ها گفت: نازنین دوست مادرم بود البته تفاوت سنی زیادی داشتند هروقت به خانه ما می آمد و اورا می دیدم وسوسه می شدم تا اینکه شنیدم شوهرش به سفر رفته و او شب تنها است.

وی افزود: بین بالکن خانه ما که به اتاق خوابم راه دارد تا بالکن آنها فقط یک آجر فاصله دارد من نیمه شب خودم را به اتاق خواب نازنین رساندم و....

بنابه این گزارش، جوان متجاوز با دستور قضایی روانه زندان شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mvly4