چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/06 15:00
تصادف / تصادف اتوبوس / تصادف اتوبوس و تریلی
کد خبر: 8981

فوری/ صحنه تصادف و سوختن بی ام و در تهران

بی ام ر آی ایت در تهران به علت تصادف آتش گرفت.

سید جلال ملکی  با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار خودرو در بزرگراه مدرس، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 1:53 بامداد امروز (6 مهر) یک مورد حادثه تصادف منجر به آتش‌سوزی خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس، کمی بعد از خروجی بیهقی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت دو تیم عملیاتی متشکل از یک گروه حریق و یک گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف مرگبار بی ام و با درخت در تهران

وی تصریح کرد: خودروی مذکور در نهایت پس از برخورد با یک تابلو متوقف شده و متأسفانه بر اثر شدت برخوردها آتش گرفته بود. دو نفر داخل خودرو محبوس بودند و در زمان رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه، خودروی مذکور کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش به سرعت توسط آتش‌نشانان خاموش شد، ادامه داد: آتش‌نشانان در ادامه عملیات، قطعات خودرو را برش دادند و هر دو نفر را که دچار سوختگی شدیده شده بودند، از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی عنوان کرد: در ادامه مشخص شد هر دو نفر در لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داده‌اند، در نهایت با حضور یک دستگاه جرثقیل، خودرو به محل امنی انتقال یافت و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

به گفته ملکی، این عملیات در ساعت 4:29 بامداد پایان یافت و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی BMW شاسی‌بلند حین حرکت در مسیر به دلیل نامشخصی، ضمن برخورد با گاردیلهای بزرگراه و انحراف، در قسمت راست بزرگراه با یک پست برق زمینی و یک اصله درخت تنومند نیز برخورد کرده و باعث شکسته شدن و سقوط درخت شده است.

تصادف

تصادف

تصادف

تصادف

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gv793