چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/25 03:30
کد خبر: 8458

مرد 52 ساله مشهدی بازیچه فیلم های غیر اخلاقی اش شد

این مرد چه گناهی مرتکب شده بود؟

مرد خیانتکار در سن 52 سالگی تصمیم به ازدواج موقت می گیرد. مرد خیانتکار با زنی ثروتمند روابط پنهانی برقرار میکند. ترس از لو رفتن فیلم های غیر اخلاقی مرد خیانتکار با زن ثروتمند باعث می شود تا مرد خیانکار ماهانه به حساب فرزانه پول های میلیونی واریز کند. مرد خیانتکار که از اخاذی های فرزانه خسته شده بود دست به دامن قانون می شود.

با آن که 30سال از زندگی مشترکمان می گذرد اما در طول این سال ها همسرم همواره درگیر تربیت سه فرزندم بود و به امور زندگی آن ها رسیدگی می کرد. بعد از آن هم با نوه هایم سرگرم شد به طوری که در این میا ن من به کلی فراموش شده بودم تا این که سال گذشته با زن جوانی آشنا شدم که ...

مرد 52ساله ای که به دلیل ترس از انتشار فیلم های غیراخلاقی و فرار از اخاذی های یک زن جوان، دست به دامان قانون شده بود، درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت: 22ساله بودم که مادرم به خواستگاری «فرزانه» رفت.

او یکی از بستگان دور پدرم بود و من هیچ گونه شناختی از او نداشتم. با این حال پای سفره عقد نشستم و زندگی مشترکمان را شروع کردیم. در طول این سال ها همسرم درگیر خانه داری و رسیدگی به سه فرزندم بود به گونه ای که من همواره در حاشیه این زندگی قرار داشتم. وقتی فرزندانم سر و سامان گرفتند همسرم با نوه هایم سرگرم شد و توجهی به من نداشت. در این میان، من هم سکوت می کردم چراکه سرنوشت و آینده فرزندانم برایم اهمیت داشت.

خلاصه روزگار ما به همین ترتیب سپری می شد تا این که سال گذشته روزی به شرکت تولیدی یکی از دوستانم رفتم. آن جا با زن جوانی آشنا شدم که از اوضاع مالی خوبی برخوردار بود. آن زن که با یک خودروی شاسی بلند گران قیمت به شرکت دوستم تردد داشت، در یکی از مناطق مرفه نشین شهر زندگی می کرد اما وقتی به «پریسا» نزدیک شدم و باب گفت و گو با او را باز کردم، موضوع عجیبی را فهمیدم که چشمانم از تعجب گرد شد.

پریسا که زنی مطلقه بود، اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت. با این همه خیلی عجیب بود که او چگونه از این وضعیت اقتصادی برخوردار است. وقتی درباره اعتیادش از او پرسیدم، تنهایی و بی کسی را بهانه کرد و مدعی شد اگر تکیه گاهی در زندگی داشته باشد که از او حمایت کند، اعتیادش را ترک خواهد کرد!

ظاهر فریبنده زن جوان مرد خیانتکار را فریب داد

با این حرف ها اگرچه دلم برایش سوخت اما در واقع زیبایی ظاهری آن زن مرا مجذوب کرده بود و به او علاقه مند شده بودم. به همین دلیل به صورت پنهانی او را به عقد موقت خودم در آوردم تا عاطفه و محبت را به گونه دیگری تجربه کنم. ابتدا احساس خوبی داشتم و تصور می کردم دوباره به دوران جوانی ام بازگشته ام. با خواهش و التماس، پریسا را در یکی از مراکز ترک اعتیاد بستری کردم اما او هیچ اراده ای برای ترک نداشت و همه تلاش های من بیهوده بود. مدتی بعد، از این روابط پنهانی و خیانت به همسرم خسته شدم و تصمیم به جدایی از پریسا گرفتم اما وقتی با مقدمه چینی های زیاد این موضوع را مطرح کردم ناگهان دنیا در برابر دیدگانم تیره و تار شد چرا که او عکس ها و فیلم هایی از روابط خصوصی مان برایم فرستاد و تهدیدم کرد که باید از نظر مالی او را تامین کنم. این ماجرا بسیار نگرانم کرد چرا که پریسا آن فیلم ها را به صورت پنهانی تهیه کرده بود و اگر همسرم آن ها را ببیند به یقین برای همیشه ترکم خواهد کرد و اگر عروس و دامادهایم ماجرا را بفهمند، رسوایی بزرگی به بار خواهد آمد. ترس و وحشت سراسر وجودم را فرا گرفته بود و حالا بعد از 30سال زندگی مشترک آبرویم را کف دستم گرفته بودم. از آن روز به بعد ارتباطم را با پریسا قطع کردم اما ماهی چند میلیون تومان به حسابش واریز می کردم تا آن فیلم های زننده لو نرود. با وجود این آرام و قرار نداشتم و زندگی برایم به جهنمی سوزان تبدیل شده بود. حتی تصور انتشار یکی از آن عکس ها هم مرا تا مرز سکته پیش می برد.

بالاخره از این وضعیت خسته شدم و از این که باید میلیون ها تومان از حق و حقوق خانواده ام را به پریسا می دادم، زجر می کشیدم و عذاب وجدان داشتم. تازه فهمیدم چرا پریسا با آن که به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد، چنین مرفه زندگی می کند و ...

در این شرایط بود که به ناچار تصمیم گرفتم برای رهایی از این وضعیت اسفبار دست به دامان قانون شوم و ...

شایان ذکر است، با صدور دستوری ویژه از سوی سرگردعلی امارلو (رئیس کلانتری شفای مشهد) برای محرمانه ماندن ماجرای این مرد میان سال، بررسی های کارشناسی توسط مشاوران زبده کلانتری در این باره آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jzgl2