پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/04/12 10:37
رییس ستاد مرکزی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی عنوان کرد:
کد خبر: 8314

ستادها رو تعطیل نکنید،الان زمان به کار گیری نخبه گان و جوانان و مردم برای کمک به دولت منتخب هست

​ناطقی گفت: امیدواریم ستادهای انتخاباتی پس از انتخابات تعطیل نشود تا بستری برای حضور جوانان و استفاده از ظرفیت آنها برای پیشبرد اهداف و برنامه های کلان کشوری باشد. چرا که اکنون زمان به کارگیری نخبگان،جوانان و مردم برای کمک به دولت منتخب است.


 

به گزارش شمانیوز،  دکتر محمد ناطقی، رییس ستاد مرکزی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی، در نشست خبری  پنج شنبه 10 تیرماه با اشاره به مهم ترین تغییر و تحولات پس از انتخابات ریاست جمهوری گفت: در ابتدای عرایضم  انتخاب حجت الاسلام والمسلمین  اژه ای را به عنوان ریاست محترم قوه قضاییه  تبریک و با توجه به حضور موثر و چندساله ایشان در ابتدایی ترین ارکان قوه قضاییه تا ریاست آن ، به فال نیک گرفته و امید است تا شاهد ادامه فعالیت های جناب رئیسی و اهتمام ویژه تربه سند تحول قوه قضائیه از سمت جناب آقای اژه ائی باشیم.

وی افزود:  از ریاست محترم جمهور منتخب، حضرت آیت الله رئیسی تشکر و تقدیر می‌کنیم که طی چند روز گذشته با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری  با نگاه خدمت به مردم تمام وقت و انرژی خود را برای مهیا سازی دولت آینده به کار گرفت.

 ناطقی تصریح کرد: در ابتدا از تمام عزیزان و همکارانی که در پیشبرد اهداف و برنامه های حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در ایام انتخابات فعالیت داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم و اکنون که ۱۲ روز از  این حماسه بزرگ ملی میگذرد،  مردم بار دیگر به رهبری و نظام خود لبیک گفتند و همگان منتظر رئیس‌جمهور منتخب هستند تا به تمام وعده و شعارهایی که در زمان انتخابات  دادند عمل کند.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه های آیت الله رئیسی تغییر در معیشت و سفره مردم بود  لذا از تمام جناح‌ها و گروه‌های سیاسی  دعوت کردند تا به دور از چالش های سیاسی و جناحی به فکر مردم باشند.

 رییس ستاد مرکزی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی  افزود: یکی از حرکت های استثنایی و بزرگی که برگرفته ازمنش و وارستگی کاندیداهای ریاست جمهوری بود؛ تبریک همگان به  رئیس جمهور منتخب است.  این در حالی است که در بسیاری از کشورهای مدعی، رقیب انتخاباتی  تا چندین روز سیستم رأی گیری  را زیر سوال برده و خود را رئیس جمهور منتخب می دانست.

وی عنوان کرد: امروز زمان پشتیبانی از تولید و معیشت مردم است و دیگر حرف های تو خالی و تخریب جایی ندارد. پس از پایان انتخابات رقابت تبدیل به رفاقت شده است و تمام ظرفیت های موجود باید برای کمک به رئیس‌جمهور منتخب و پیشبرد اهداف آن به کار گرفته شود. امروز وقت آن رسیده است که شادی و امید را به مردم بازگردانیم مردمی که در سخت ترین شرایط و حتی شیوع ویروس کرونا و بدترین اوضاع اقتصادی و معیشتی از ساعت ۶ صبح پای صندوق‌های رای ایستادند.

ناطقی افزود:  دیگر نمی توان با این مردم خلف وعده کرد لذا اگر شعاری در زمان انتخابات دادیم اکنون وقت عمل کردن به آن است و به گفته مقام معظم رهبری تمام ظرفیت‌ها باید به کار گرفته شود تا اقتصاد و معیشت مردم بهبود یابد.

وی با اشاره به علت پشتیبانی و حمایت از آیت الله رییسی گفت:  حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی  از لحظات ابتدایی انتخابات پشتیبان و حامی آیت الله رئیسی بود و مهمترین دلیل خود را در کارنامه موفق ایشان در ریاست قوه قضاییه، تخصص گرایی و فراجناحی بودن  می دانست.برهمین اساس  دعوت از وزرا و مدیران دولت فعلی  و همچنین مشاوره گرفتن از کاندیدهای ریاست جمهوری صحه ای بر فراجناحی بودن ایشان دارد.

ناطقی عنوان کرد:  اگر آقای رئیسی به وعده‌های خود عمل می‌کند دلیل محکمی است تا یک حزب اصلاح طلب پشتیبان  فردی اصولگرا شود چراکه ما  به دنبال انتخاب شخصی شایسته و  اصلح بودیم.  امیدواریم پس از فعالیت دولت جدید شاهد نشاط و امید در چشمان مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد:  درپایان شایسته است از دکتر باقرزاده، دبیرکل حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی و دیگر اعضای حزب، حجة الاسلام والمسلمین سید حامد علم الهدی و جناب ملکی  و دیگر دوستان زحمتکش، بی ریا و خوش اخلاق  دفتر ایشان  کمال تقدیر و تشکر را  داشته باشم و امیدواریم این ستادها پس از انتخابات تعطیل نشود تا بستری برای حضور جوانان و استفاده از ظرفیت آنها برای پیشبرد اهداف و برنامه های کلان کشوری باشد چرا که اکنون زمان به کارگیری نخبگان،جوانان و مردم برای کمک به دولت منتخب است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ngkk2