جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/07 20:00
رابطه جنسی
کد خبر: 9015

نکته مهم رابطه زناشویی در اول صبح

رابطه جنسی در اول صبح چه فوایدی دارد؟

نکته مهم از رابطه جنسی در اول صبح

تردیدی نیست که یکی از بهترین کارهایی که بعد از بیدار شدن از خواب می‌توان انجام داد نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه است، اما آیا می‌دانید که شروع روز با رابطه‌ جنسی نیز بسیار عالیست بله درست است که معملا صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید مشغله‌هایی دارید اما رابطه‌ زناشویی صبحگاهی کمک‌تان می‌کند آرام شوید و روز کاری و پرمشغله‌تان را بهتر شروع کنید. رابطه‌ جنسی سطح انرژی‌تان را بالا برده و استرس‌تان را تسکین می‌دهد. رسیدن به ارگاسم مسلما حال‌تان را خوب می‌کند و بهتر از همه‌ی اینها، به همسرتان نزدیک‌تر می‌شوید. برای اینکه صبح بعد از بیدار شدن از خواب رابطه‌ جنسی نداشته باشید هیچ دلیلی وجود ندارد و برای‌تان می‌گوییم چرا بهتر است رابطه‌ جنسی را در روتین صبحگاه‌تان قرار دهید.

رابطه جنسی

چرا بهترین زمان رابطه‌ی جنسی صبح‌ است؟

صبح بهترین زمان برای فعالیت جنسی است زیرا بدن‌ برای این کار آماده است. صبح‌ها، استروژن و تستوسترون در بالاترین سطح خود هستند. حالا چرا این مسئله مهم است؟ مطالعه‌ای دریافته که میل جنسی شما تحت تاثیر میزان هورمون‌های‌تان است؛ هر چه بیشتر باشند، سرحال‌تر و شنگول‌ترید!

باز هم پای هورمون‌ها درمیان است؛ هر چه تستوسترون بیشتر باشد، کیفیت رابطه‌ی جنسی نیز بیشتر خواهد بود. بالا بودن سطح تستوسترون، میل جنسی مردانه را بیشتر کرده و عملکرد جنسی او را بهتر می‌کند. طبق مطالعات انجام شده هر چه تستوسترون بیشتر باشد، قدرت نعوظ بیشتر خواهد بود.

اوکسی توسین ترشح می‌کنید

رابطه‌ی جنسی صبحگاهی می‌تواند شما و همسرتان را به هم نزدیک‌تر کند. رابطه‌ی جنسی هورمون اوکسی توسین تولید می‌کند که به هورمون عشق نیز معروف است. اکسی توسین، هورمونی در مغز است که عشق و پیوند عاطفی را کنترل می‌کند. وقتی حین رابطه‌ی جنسی اکسی توسین ترشح می‌شود شما احساس عشق و ارتباط قوی‌تری با همسرتان می‌کنید.

استرس‌تان را کم می‌کند

دوست ندارید از شر استرس خلاص شوید؟ مطالعه‌ای دریافته فعالیت‌های جنسی و لذتبخش می‌توانند هورمون استرس را کم کنند. یعنی برقراری رابطه‌ی جنسی قبل از رفتن به محل کار و ...، می‌تواند برای بقیه‌ی روز، آرامش خاصی به شما بدهد.

اندورفین ترشح می‌کنید

رابطه‌ی جنسی باعث ترشح اندورفین می‌شود؛ یعنی همان هورمون جادویی ضد درد در بدن که حال‌تان را خوب می‌کند. به همین دلیل است که بعد از رابطه‌ی جنسی احساس شادی می‌کنید. پس چرا روزتان را با حال خوب و احساس شادی شروع نکنید؟

نوعی ورزش محسوب می‌شود

درست است که رابطه‌ی جنسی ممکن است معادل یک ساعت دویدن روی تردمیل نباشد اما باز هم نوعی ورزش است. با فعالیت جنسی می‌توانید در هر دقیقه 5 کالری بسوزانید. این مقدار معادل کالری سوزی یک پیاده روی است. دوست ندارید با یک فعالیت لذت بخش صبحگاهی 75 کالری بسوزانید؟

برای مغزتان خوب است

می‌خواهید مغزتان را تقویت کنید؟ رابطه‌ی جنسی صبحگاهی جواب‌تان است. مطالعات زیادی نشان داده‌اند فعالیت‌های جنسی موجب ترشح گروهی از فرارسان‌های عصبی و هورمون‌ها می‌شود (مخصوصا دوپامین که هورمون حال ِ خوب است) که برای سلامت مغز و تقویت ادراک مفیدند.

تقویت سیستم ایمنی

بله درست است که ویتامین C برای سیستم ایمنی عالی است، اما رابطه‌ی جنسی در صبح نیز همینطور است! تحقیقاتی که در سال 2015 صورت گرفت کشف کرد که رابطه‌ی جنسی می‌تواند با تحریک کردن دفاع طبیعی بدن در برابر باکتریها، ویروس‌ها و میکروبها، سیستم ایمنی را تقویت کند.

کمک‌تان می‌کند جوانتر به نظر برسید

رابطه‌ی جنسی صبحگاهی می‌تواند سرچشمه‌ی جوانی باشد. برخی از کارشناسان عقیده دارند رابطه‌ی جنسی، کلید جوان به نظر رسیدن است زیرا اوکسی توسین، بتا اندورفین و سایر مولکول‌های التهابی را تولید می‌کند. مطالعات پیشین نشان داده بودند که رابطه‌ی جنسی سه بار در هفته می‌تواند شما را سالها جوانتر جلوه بدهد.

چطور امکان رابطه‌ی جنسی صبحگاهی را فراهم کنید؟

البته روابط جنسی که بدون برنامه‌ی قبلی انجام می‌شوند بسیار عالی هستند اما همیشه هم لازم نیست در لحظه تصمیم به این کار بگیرید. شما می‌توانید فعالیت جنسی را وارد برنامه‌ی خود کنید و باز هم لحظاتی پرشور و هیجان بیافرینید.

نگران وقت‌تان هستید؟

برقراری رابطه‌ی جنسی صبح زود ممکن است رویتن صبحگاهی‌تان را بهم بزند اما نیازی نیست اینطور باشد. شما می‌توانید آلارم ساعت را 20 دقیقه زودتر تنظیم کنید (یا یک ساعت) و قبل از اینکه دوش بگیرید فعالیت جنسی داشته باشید. یا هر زمان که آلارم ساعت به صدا درآمد به جای اینکه اسنوز را بزنید و دوباره بخوابید، دست به کار شوید!

فکر می‌کنید صبح زود خسته و خواب آلودید؟

مطمئنا صبح خواب آلود و سست هستید، چه کسی نیست؟! اما به این معنی نیست که نتوانید از فعالیت جنسی لذت ببرید. پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که فعالیت زیادی را نمی‌طلبند.

میل جنسی ندارید؟

پاسخ یک کلمه است: پیش نوازی! بیشتر همدیگر را تحریک کنید و به پیش نوازی اهمیت بیشتری بدهید. مطمئن باشید با این کار تمایل جنسی‌ قدرتمندی سراغ‌تان خواهد آمد!

نگران بوی بد دهان‌تان هستید؟

هیچکس از بوی بد دهان خوشش نمی‌آید اما اجازه ندهید این مانع فعالیت جنسی‌تان شود. کنار تختخواب‌تان نعنا نگه دارید و بعد از بیدار شدن کمی از آن بجوید، یا پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که رو در رو نباشید.

رابطه جنسی

عوارض جدی رابطه جنسی در دوران پریودی

نزدیکی و رابطه زناشویی در دوران قاعدگی در دین اسلام نهی شده است . نزدیکی و برقراری رابطه جنسی در دوران قاعدگی خطرات و عوارضی دارد  در رابطه جنسی متوجه سلامتی زوجین می شود و به همین دلیل رابطه جنسی یا نزدیکی در این دوران ممنوعیت دارد . در این بخش از سلامت و رابطه جنسی شما را با عوارض رابطه جنسی در دوران قاعدگی آشنا خواهیم نمود.

نزدیکی در روز آخر پریود

مضرات نزدیکی کردن زوجین در دوران قاعدگی و پریود

رابطه جنسی  در دوران قاعدگی عوارضی را برای زنان در پی دارد که این عوارض عبارتند از:

1. نزدیکی در دوران قاعدگی موجب افزایش میزان و شدت خونریزی می شود.

2. برقراری رابطه جنسی در قاعدگی به دلیل باز بودن دهانه رحم سبب افزایش شانس ابتلا به عفونت می شود.

3. قاعدگی ممکن است یکی از عوامل بیرون ریختن تبخال های تناسلی در زنان باشد.

4. یکی از مهمترین عوارض نزدیکی در پریود یا همان قاعدگی عفونتهای شدید رحمی به خصوص آندومتریوز می باشد.

نزدیکی در روز آخر پریود

نزدیکی در دوران پریود یا قاعدگی موجب چه می شود؟

5. قاعدگی موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری های مسری عفونی میشود زیرا خون محیط مناسبی برای حضور و رشد و انتقال عوامل بیماری زاست. بنابراین درصورت آلودگی یکی از طرفین به یک عامل عفونی میکروبی یا ویروسی (مثل سوزاک، سیفیلیس، کلامیدیا و عامل ایدز و ویروس تب خال) امکان انتقال این عامل به دیگری در زمان قاعدگی افزایش می یابد.

 

6. رابطه جنسی حین قاعدگی ابتلا به عفونت های کلامیدیایی را افزایش می دهد.

7. رابطه جنسی حین قاعدگی به خودی خود منجر به عفونت و التهاب لگنی نمی شود اما در صورتی که طرفین رابطه آلوده به عفونت باشند این عفونت منتقل می شود.

 

نزدیکی در روز اول پریود

تاثیر نزدیکی حین قاعدگی بر شدت و مدت زمان خونریزی پریودی

اگر زوجین در دوران قاعدگی اقدام به نزدیکی کنند ، مدت زمان در خانم ها کاهش پیدا می کند زیرا انقباضات رحمی ناشی از ارگاسم افزایش می یابد و دیواره های رحم زودتر ریزش می کند و عادت ماهانه زودتر از موعد مقرر پایان می یابد.

 

نزدیکی در زمان قاعدگی سبب افزایش میزان خونریزی قاعدگی می شود . افزایش خونریزی از علائمی است که زنان نزدیک به یائسگی را تشویق به عمل هیسترکتومی یا برداشتن رحم می کند. افرادی که در قاعدگی مقاربت نمی کنند کمتر تحت عمل هیسترکتومی یا برداشتن رحم قرار میگیرند.

 

اما نتایج تحقیقات نشان داده است که هیجانات جنسی و ارگاسم به کاهش دردهای رحمی حین قاعدگی کمک می کند و در کم کردن درد های عادت ماهانه مفید است.

 

نزدیکی روز ششم پریود

نزدیکی و رابطه جنسی دهانی در زمان قاعدگی و پریود

تعداد محدودی از زوجین در دوران قاعدگی اقدام به سکس دهانی می کنند. رابطه جنسی دهانی در این دورن منعی ندارد و امکان پذیر می باشد اما بهتر است از آن به علت انتقال عوامل بیماری زا و مسائل بهداشتی صرف نظر کرد.

 

در زمان قاعدگی احتمال بارداری صفر است و در این زمان نیاز به استفاده از وسایل جلوگیری از بارداری نیست بنابراین زوجین بدون نگرانی می توانند اقدام به نزدیکی و مقاربت کنند .

 

نزدیکی در دوران قاعدگی از پشت

برقراری رابطه جنسی و نزدیکی در دوران قاعدگی و پریود چطور و چگونه؟

ارتباط جنسی به صورت دخول و مقاربت در دوران قاعدگی و عادت ماهیانه مجاز نیست و به همین علت باید برای ارضا جنسی به فکر دیگری بود. زوجین در دوران عادت ماهیانه از نظر محدودیت با شرایطی شبیه به دوران نامزدی مواجه هستند؛ در حالی که زوجین در آن دوران هنوز رابطه کامل جنسی را تجربه نکرده بودند.

 

رابطه جنسی در دوران پریود و قاعدگی باید بدون دخول انجام شود و بهترین راهکار برای رسیدن به ارگاسم بدون نیاز به مقاربت از طریق انجام نوازش های اندام جنسی است . در زمان قاعدگی باید زوج برای ارضای جنسی بانو کلیتوریس یا چوچوله را لمس و نوازش کند و مرد نیز باید با مالش آلت تناسلی خود به بدن همسرش به ارگاسم برسد.

 

رابطه مقعدی در زمان پریود

اغلب زنان در دوران قاعدگی به لمس اندام های بدن خود حساسند و واکنش نشان می دهند بهتر است برای تحریک زن در این دوران از کلمات محبت آمیز استفاده کنید و برای او هدیه بخرید و نامه عاشقانه بنویسید ، و به طور کلی با او به عشق بازی بپردازید.

زنان نیز باید در این دوران به همسرشان توجه نشان دهند و سعی نمایند او را به اوج لذت جنسی برسانند زیرا نبود دانش و مهارتهای جنسی کافی برای ارضاء زوج بدون دخول ممکن است یکی از عوامل مهم بروز تنش های جنسی در یک رابطه عاطفی- جنسی نه چندان مستحکم در یک زوج و به طور کلی موجب خیانت زوج گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ovvv3