سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/29 07:36
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 3122

فناوری نوین در گلکسی بادز آینده سامسونگ

در رویداد رونمایی از محصولات سامسونگ که در تاریخ ۵ آگوست برگزار می‌شود، به احتمال زیاد هدفون‌های بی‌سیم جدید سامسونگ نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش شمانیوز به نقل از جی اس ام آرنا، در رویداد رونمایی از محصولات سامسونگ که در تاریخ ۵ آگوست برگزار می‌شود، به احتمال زیاد هدفون‌های بی‌سیم جدید سامسونگ نیز حضور خواهند داشت. این هدفون‌ها، گلکسی بادز لایو نام دارند و مانند دانه‌های لوبیا بسیار کوچک هستند.

این هدفون‌ها جایگزین هدفون گلکسی بادز پلاس نخواهند شد اما پش‌بینی می‌شود که فروش بسیار خوبی داشته باشند. آن‌ها اولین هدفون سامسونگ هستند که مجهز به قابلیت لغو نویز (ANC) هستند.

شرکت سامسونگ این هدفون را با طراحی و کیفیت بسیار خوبی تولید کرده است تا بتواند رقیب خوبی برای هدفو‌ن‌ها پرطرفدار مانند ایرپادز پرو اپل باشد که مجهز به ANC است.

یک ویدیو رسمی برای تبلیغ این هدفون در توییتر منتشر شده است که در آن به صورت مستقیم به قابلیت ANC اشاره نشده است اما این موضوع را تایید می‌کند. همچنین گلکسی بادز لایو سامسونگ در سه رنگ تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت سامسونگ برخلاف بسیاری از شرکت‌های چینی، در طراحی این هدفون‌ها از ایرپادز اپل تقلید نکرده است و گلکسی بادز لایو سامسونگ طراحی منحصربه‌فرد خود را دارد. گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس سامسونگ طراحی زیبایی داشتند و استفاده از آن‌ها بسیار راحت بود. امیدواریم که استفاده از این هدفون جدید سامسونگ نیز برخلاف ظاهر عجیب آن، راحت و ساده باشد.

 

منبع:شمانیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yzmj2