پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/23 18:11
رپورتاژ آگهی
کد خبر: 8819

عنبر نسا، داروی طبیعی و فوق اعجاب انگیز

مدتی است که به طور اتفاقی با خواص عنبر نسا آشنا شدم و با تحقیقات بیشتر به خواص بیشتری از این داروی عجیب و غریب دست یافتم. اگر بگویم تا مدت ها متعجب بودم دروغ نگفته ام. راستی شاید شما ندانید که عنبر نسا چیست؟ ممکن است شما هم مثل من بعد از اینکه بفهمید عنبر نسا چیست از تعجب شاخ در بیاورید! عنبر نسا، سرگین یا پشگل الاغ ماده است و خواص دارویی بسیار زیادی دارد. ممکن است که فکر کنید به تازگی خواص این ماده اعجاب انگیز کشف شده است اما از چند هزار سال پیش از عنبر نسا برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شده است. با من همراه باشید تا نتیجه تحقیقاتم را با شما در میان بگذارم.

به گزارش ستاره پارسی، به خواص درمانی این داروی عجیب میپردازیم:

استفاده ابن سینا از عنبر نسا برای درمان عفونت ها

حدود هزار سال پیش ابن سینا پزشک معروف ایرانی از عنبر نسا برای درمان عفونت ها از عنبر نسا استفاده می کرده است. تحقیقات امروزی نیز این خاصیت عنبر نسا را تایید می کند و می توان از آن برای درمان عفونت ها استفاده کرد. این خاصیت بسیار عالی عنبر نسا می تواند عفونت گوش، عفونت واژینال خانم ها و … را درمان کند و برای تسریع جای زخم ختنه نیز بسیار موثر باشد.

 

خواص عنبر نسا:

  • درمان سرماخوردگی
  • درمان سینوزیت
  • درمان میگرن و سردرد
  • درمان کهیر
  • درمان اگزما
  • درمان هر نوع خارش پوستی
  • درمان و بهبود زخم ختنه
  • درمان زخم‌های پس از سوختگی
  • درمان خون‌دماغ
  • درمان گوش‌درد و عفونت گوش
  • بهبود علائم صرع
  • کاهش خونریزی و کوتاه کردن دوره عادت ماهیانه بانوان
  • درمان عفونت‌های واژینال
  • از بین بردن قارچ پوستی و قارچ واژینال و کیست
  • درمان و کاهش عوارض بواسیر
  • درمان دندان‌ درد

 

چگونه از عنبر نسا استفاده کنیم؟

شاید فکر کنید باید از خود عنبر نسا استفاده کنیم اما از دود عنبرنسا برای درمان استفاده می شود. استفاده از عنبر نسا روش خاصی ندارد. شما می توانید همانگونه که اسپند دود می کنید عنبر نسا را در اسپند دود کن بریزید و از دود آن استفاده کنید. دود عنبر نسا نیز مانند دود اسپند می تواند محیط را ضدعفونی کند و می توان آن را روزانه برای ضد عفونی کردن محیط خانه و محیط کار استفاده کرد. برای درمان بیماری هایی مانند سینوزیت لازم است دود را استنشاق کرد. برای درمان عفونت ها نیز کافی است محل عفونت را با دود تماس دهید و عفونت را درمان کنید.

 

عنبر نسا را از کجا بخریم؟

عنبر نسایی که در فصل بهار برداشت می شود از کیفیت بالاتری برخوردار است. بنابراین باید از جای معتبر عنبر نسا را خریداری کرد. مزرعه شهر کن واقع در غرب تهران عرضه کننده انواع محصولات الاغ می باشد. این مجموعه دارای مجوز رسمی است و به صورت کاملا بهداشتی محصولات تولید شده را بسته بندی و عرضه می نماید. برای خرید عنبرنسا می توانید از فروشگاه اینترنتی شهر کن اقدام نمایید.

8900bd37-80f4-43ad-9cd1-efa6b4eea5e7

 

الاغ حیوان با خاصیتیست!

خواص الاغ تنها به عنبر نسای آن ختم نمی شود.  جالب است بدانید که شیر الاغ هم مانند عنبر نسا خاصیت های فوق العاده ای دارد و از آن فرآورده های گوناگونی ساخته می شود. شیر الاغ یک داروی خوراکی محسوب می شود و تاثیر بسیار مثبتی برا سلامتی انسان دارد. جالب است بدانید که شیر الاغ شبیه ترین شیر به شیر انسان است و نوزادان نیز از این شیر می توانند تغذیه کنند. قند های موجود در شیر الاغ به راحتی در دستگاه گوارش نوزادان قابل تجزیه است و خواص فراوانی را برای نوزادان دارد.

 

برخی از خواص شیر الاغ

شیر الاغ تاثیر بسیار مثبتی بر سیستم ایمنی بدن دارد. سیستم ایمنی نقش مهمی در جلوگیری از بروز بیماری ها ودرمان بیماری ها دارد. بیماری های منحوسی مانند کرونا در صورتی که سیستم ایمنی بدن تقویت شده باشد قابل تاثیر گذاری بر روی بدن نیستند و در صورت ابتلا نیز بسیار سطحی و خفیف خواهند بود. شیر الاغ همچنین خاصیت ضد میکروبی دارد و می تواند دستگاه گوارش را پاکسازی و عاری از عفونت ها و میکروب ها بکند. خواص شیر الاغ محدود به تقویت سیستم ایمنی و ضد میکروبی بودن آن نمی شود. در ادامه به معرفی خواص بیشتری از شیر الاغ می پردازیم. برای خرید شیر الاغ نیز می توانید از فروشگاه شهر کن اقدام کنید.

 

شیر الاغ مفید برای پوست و زیبایی

شیر الاغ خواص بسیار زیادی برای پوست دارد. ساختار شیر الاغ به گونه ای است که آب را به خوبی در خود حفظ می کند؛ بنابراین می تواند آبرسان بسیار خوبی برای پوست باشد. حتی در زمان های گذشته یکی از ملکه های قدرتمند مصر در استخر شیر الاغ شنا می کرده است و اینگونه از پوست خود محافظت می کرده است. نوشیدن شیر الاغ ویتامین های مورد نیاز برای حفظ پوست را نیز برای بدن تامین می کند. مجموعه شهرکن حتی کرم شیر الاغ را نیز تولید می کند و می توانید از کرم پر خاصیت شیر الاغ برای حفظ پوست خود استفاده کنید. کرم شیر الاغ حاوی روغن جوجوبا، روغن آرگان، عصاره جوی دوسر، عصاره لیمو تازه، ویتامین E، عصاره گل بهار و روغن هسته زیتون است. برای خرید این محصول می توانید از فروشگاه شهر کن اقدام کنید و در اسرع وقت محصول خود را دریافت کنید.

df9be76b-71ae-405f-aeb5-81de6d6193f2

 

مزرعه شهر کن، مزرعه سلامتی

این مزرعه واقع در غرب تهران است و دارای سابقه طولانی در امر مزرعه داری، و عرضه محصولات سلامتی می باشد. این مجموعه دارای مجوز رسمی است و تمامی پروتکل های بهداشتی در آن رعایت می شود. این مجموعه دارای محصولاتی نظیر: شیر الاغ، کرم شیر الاغ، روغن موضعی شیر الاغ، روغن خوراکی شیر الاغ، عنبر نسا و … می باشد. همچنین امکان تعیین وقت قبلی برای بازدید حضوری از مزرعه و دوشیدن شیر الاغ ها وجود دارد.

 

تماس با ما:

09125442385

09330427522

09364333618

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v6jn3