پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/21 14:54
کد خبر: 3877

آنچه در" دورهمی" گذشت

در سری چهارم دورهمی چه گذشت؟

مهران مدیری  در سری چهارم دورهمی میزبان چهره‌های مختلفی بود و با افراد زیادی به گفت‌وگو نشست، اما بعضی برنامه‌ها به واسطه شخصیتی که به عنوان مهمان در «دورهمی» حضور یافت یا به دلیل جریان گفت‌وگو، نسبت به دیگر قسمت‌ها متفاوت بود و شاخص شد​

 

پرگاف ترین برنامه

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

می‌توان صفت «پرگاف‌ترین» را مختص برنامه‌ای که زوج امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در آن حضور یافتند دانست. تپق و اشتباهات لفظی ممکن است برای هر مجری‌ پیش بیاید و مهران مدیری نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما تپق بامزه او در یکی از جملاتی که خطاب به این زوج گفت، معنی جمله را به طور اساسی تغییر داد. مدیری به جای این که بگوید هنرمندانی که «با یکدیگر» ازدواج می‌کنند، به اشتباه گفت هنرمندانی که «با من» ازدواج می‌کنند. علاوه بر این، مهران مدیری هنگام تست بازیگری از این زوج، دستش به لیوان آب روی میز برخورد کرد و خیس شدن میز نظم برنامه را بهم زد

 

پرحاشیه ترین برنامه

بنیامین بهادری و امیر آقایی

بهادری در بخشی از «دورهمی» قطعه «بوی عیدی» را با ترانه بسیار ضعیفی اجرا کرد که انتقاد ترانه‌سرا و آهنگ ساز نسخه اصلی ترانه را برانگیخت. او مدتی بعد در اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرد که به دلیل جوی که علیه او به راه افتاد ، دوستان گرافیست وی حاضر به طراحی پوستر قطعه جدیدش نشدند. برنامه امیر آقایی نیز در موعد اولیه پخش نشد و حواشی فراوانی را در فضای مجازی رقم زد.

 

تکراری ترین برنامه

برزو ارجمند و پژمان بازغی

دو نفر از مهمانان سری چهارم، برزو ارجمند و پژمان بازغی برای سومین بار به عنوان مهمان در این برنامه حاضر شدند، بنابراین می‌توان گفت تکراری‌ترین برنامه‌های «دورهمی» در سری چهارم مربوط به حضور این دو هنرمند در برنامه بوده است. هرچند که مهران مدیری در سری چهارم، نسبت به سری‌های قبل برنامه سوالات متفاوتی را مطرح می کرد اما این باعث نمی‌شود که در اصل موضوع تفاوت مهمی اتفاق بیفتد.

 

جدی‌ترین گفت وگو

مسعود فراستی

وقتی خبر حضور مسعود فراستی در «دورهمی» اعلام شد، عموم مخاطبان تصور می‌کردند شاهد یک گفت‌وگوی پرحاشیه و جنجالی خواهند بود، اما این برنامه با دیگر قسمت‌های «دورهمی» بسیار متفاوت بود و جریان گفت‌وگو کاملا جدی پیش رفت.

 

منبع:رکنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aakg2