جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/10 18:30
بهاره افشاری | بهاره افشاری و همسرش | بهاره افشاری بیوگرافی
کد خبر: 9093

سانسور جالب بهاره افشاری در استخر خانه خودش+عکس

بهاره افشاری خودش را در این عکس در استخر خانه خودش سانسور کرد!

بهاره افشاری بازیگر زن جوان و کم حاشیه سینمای ایران است . بهاره افشاری در مقام کارگردان هم ظاهر شده است . بهاره افشاری مستندی در مورد اسب سردار ازمون ساخته است . بیوگرافی و ماجرای ازدواج جنجالی بهاره افشاری را در ادامه می خوانید. بهاره افشاری از بازیگرانی است که کمتر حاشیه به دنبال دارد.

بهاره افشاری

استایل فوق العاده زیبای بهاره افشاری در قبرستان

بهاره افشاری تصویری را از خود در حال گشت و گذار در قبرستان با تیپی خاص را منتشر کرد.

بهاره افشاری با انتشار این عکس نوشت : گفت : کجا بریم بگردیم؟ گفتم: قبرستون مشاهیر گفت:باشه شب شد … گفت:فردا صبح کجا بریم؟ گفتم:اونیکه قبرستونه خندید گفت:شوخیت گرفته این همه جا حالا چرا بازم قبرستون؟

گفتم:تو نمیدونی ما مرگ درمون نهادینه شده احساس میکنیم هر روز خبری از مرگ و شنیدن اخبار مرده ها سهممونه،حقمونه… خندش خشک شد… گفتم:راستی شما هم یه قبر مجانی به ازای هر نفرتون دارید؟ گفت: یه زنگ بزنم حال مامان اینارو بپرسم گفتم: بشین ،نمی خواد … ما همه خیلی وقته مردیم فقط در صف انتظاریم خبرمون رو اعلام کنن.

بهاره افشاری

بیوگرافی کامل بهاره افشاری

بهاره افشاری (زاده ۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.بهاره‌ افشاری‌ یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

۴ ماه بعد بهاره افشاری به دنیای بازیگری پا میگذارد ولی سعی می کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خودداری می کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربه ی بد در آن سریال دوست ندارد از آن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود ولی پس از چند سال با تلاش کیانوش عیاری به جمع بازیگران سریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است پیوست.

بهاره افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بود معرفی می کند.بهاره افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد.

حاشیه‌های خبری در خصوص بهاره افشاری

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است. که چندی پیش توسط ایشان تکذیب شد. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامه دید در شب در این مورد گفت: «چطور من می توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند. ابتدا به عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته است.»بهاره افشاری گفت پلان هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده است.

بهاره افشاری همچنین اشاره کرد که موافق سیاستهای دولت حسن روحانی است و در دوره محمود احمدی نژاد چند مرتبه به مراسم افطاری دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده است.

فیلم های سینمایی بهاره افشاری

- معراجی‌ها (۱۳۹۲)

- سه درجه تب (۱۳۸۹)

- دردسر بزرگ (۱۳۸۹)

- پایان‌نامه (فیلم) (۱۳۸۹)

- ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)

- خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)

- زندگی شیرین (۱۳۸۷)

- کلبه (فیلم) (۱۳۸۷)

- تسویه حساب (۱۳۸۶)

- صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)

- ناف (فیلم) (۱۳۸۱)

سریال های بهاره افشاری:

- نیاز (۱۳۹۴)

- آخرین بازی (۱۳۹۳)

- معراجی‌ها (۱۳۹۳)

- دست بالای دست (۱۳۹۰)

- مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)

- فاصله‌ها (۱۳۸۹)

- روزگار قریب (۱۳۸۶)

- او یک فرشته بود (۱۳۸۴)

 

 جدیدترین تصاویر بهاره افشاری:

 بیوگرافی و عکس بهاره افشاری

 جدیدترین عکس های بهاره افشاری

 بیوگرافی و عکس بهاره افشاری

 عکس بهاره افشاری

 بیوگرافی و عکس بهاره افشاری

 تصاویر بهاره افشاری

 بیوگرافی و عکس بهاره افشاری

 جدیدترین تصاویر بهاره افشاری

بهاره افشاری,عکس بهاره افشاری,عکس های بهاره افشاری

 عکسهای بهاره افشاری

تصاویر بهاره افشاری,عکس بهاره افشاری,عکس های بهاره افشاری

 تصاویر جدید بهاره افشاری و الناز حبیبی

تصاویر بهاره افشاری,عکس بهاره افشاری,عکس های جدید بهاره افشاری

 عکس های بهاره افشاری جدید

تصاویر بهاره افشاری,عکس های جدید بهاره افشاری,عکس های جدید بهاره افشاری

 تصاویر بهاره افشاری

 

خانه بهاره افشاری

بهاره افشاری که توسط برادرش با یک خانه گل گلی سوپرایز شده بود هوادارانش را با اشتراک عکس زیر در شادی خود شریک کرد.
 
افشاری عکسی از خانه اش را منتشر کرده که به لطف برادرش سورپرایز شده است.
 

خانه گل گلی سورپرایز برادر جان

بعد از یک شب سخت کاری

منزل بهاره افشاری

خانه شخصی بهاره افشاری

 

ماجرای ازدواج بهاره افشاری و بنیامین بهادری 

بنیامین بهادری و همسرش بهاره افشاری که به تازگی با هم ازدواج کرده اند جزو آخرین میهمانان برنامه خندوانه رامبد جوان خواهند بود. این درحالی است که طرفداران این برنامه همگی منتظر بهترین خنداننده برتر خندوانه هستند.

 

خبرگزاری تسنیم منتشر کرد

 

بنیامین بهادری و همسرش بهاره افشاری بعد از ازدواج در برنامه خندوانه

بنیامین بهادری و بهاره افشاری زوجی که به تازگی با هم ازدواج کرده اند ؟؟ آخرین مهمانان برنامه «خنداونه» رامبد جوان در پایان سری دوم این برنامه هستند. برخی گمانه ها حکایت از این دارد که ژوله و غفوریان به صورت مشترک به عنوان نفر برتر معرفی می شوند.

 

بنیامین بهادری و بهاره افشاری

عکس بنیامین بهادری و همسرش بهاره افشاری بعد از ازدواج

 

بنیامین بهادری و بهاره افشاری بعد از ازدواج آخرین میهمانان برنامه خندوانه 

سری دوم برنامه «خندوانه» رامبد جوان که با اضافه شدن بخش «خنداننده برتر» توانسته بود جذابیتی به این برنامه بدهد به روز پایانی خود رسید و رامبد جوان قصد دارد که مخاطبان خود را در این برنامه شگفت زده کند.

امشب در حالی آخرین برنامه از سری دوم «خندوانه» رامبد جوان از شبکه نسیم روی آنتن می رود که بنیامین بهادری و بهاره افشاری مهمان ویژه آخرین شب برنامه «خندوانه» هستند. این دو که چندی است با هم ازدواج کرده اند اولین حضور مشترک و رسانه ای خود را در استودیو برنامه «خندوانه» تجربه می کنند. این زوج برای نخستین بار به برنامه «خندوانه» می آیند تا مخاطبان این برنامه غافلگیری نهایی را با حضور بنیامین و همسرش تجربه کنند.

 

فینال مسابقه «خنداننده برتر» امشب با اجرای مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله پخش می شود. البته برخی گمانه ها حاکی از این است که به دلیل عدم زمان کافی برای نظرسنجی از مردم و همچنین نزدیکی به آغاز ماه محرم ژوله و غفوریان بطور مشترک برنده مسابقه «خنداننده برتر» معرفی شوند، شاید هم این چنین نشود.

 

طبق پیگیری های خبرنگار تسنیم امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان اجرای نهایی خود را مقابل دوربین برده اند و با تصمیم عوامل برنامه این اجراها به عنوان فینال روی آنتن شبکه نسیم می رود. این احتمال وجود دارد که به دلیل عدم برگزاری مسابقه رأی گیری علی مسعودی و جواد رضویان نیز به صورت مشترک به عنوان نفر دوم «خنداننده برتر» معرفی شوند.

 

تکذیب و عذرخواهی تسنیم درباره خبر ازدواج بنیامین بهادری و بهاره افشاری

توضیحات تسنیم:برخی از رسانه ها پیش از این بهاره افشاری بازیگر سینما را به عنوان همسر جدید او معرفی می کردند که بر اساس همین شایعه خبری به اشتباه در خبری، نام او به عنوان همسر آقای بهادری منتشر شد که وی در ارتباطی با خبرنگار تسنیم این مسأله را تکذیب کرد. تسنیم ضمن اصلاح خبر مذکور و درج توضیحات ایشان، به سبب این اشتباه عذرخواهی می کند. / نمناک 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2x8yz4