پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/31 20:30
حمید گودرزی | حمید گودرزی و همسرش | حمید گودرزی بیوگرافی | فیلم عروسی حمید گودرزی | حمید گودرزی اعتیاد
کد خبر: 8946

ببینید کرونا چه بلایی بر سر حمید گودرزی آورد+عکس

آخرین عکس از حمید گودرزی بعد از ابتلا به کرونا را مشاهده کنید.

حمید گودرزی با انتشار تصویری از خود با چهره ای شکسته و موهای سفید بعد از بهبود کرونا همه را شوکه کرد. حمید گودرزی بازیگر مطرح ایرانی است. حمید گودرزی در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده است. حمید گودرزی اخیرا مجری گری را نیز شروع کرده است. حمید گودرزی در تهران به دنیا  آمده است. حمید گودرزی عکس جدیدی را پس از ابتلایش به کرونا در فضای مجازی منتشر کرد.

حمید گودرزی بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی در اینستاگرامش عکسی را بعد بهبود کرونا با چهره ای بسیار شکسته شده و همراه ریش های سفید به اشتراک گذاشت.

حمید گودرزی

نامه جنجالی همسر سابق حمید گودرزی از آمریکا: با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم

ماندانا دانشور همسر سابق حمید گودرزی  در نامه ای که منتشر کرده است در خصوص اتفاقات میان وی و حمید گودرزی  نوشت: بعنوان دفاع از شرافت زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است.

حمید گودرزی


در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم.

حمید گودرزی


ما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند. بدانید به من و روح من چه کذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم بیرون.

حمید گودرزی


 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y97y3