جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/04 04:00
کیمیا علیزاده کیست؟
کد خبر: 8558

عروسی فوق میلیاردی کیمیا علیزاده و همسرش جنجال ساز شد+عکس

کیمیا علیزاده به مناسبت سالگرد ازدواجش عکسی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

کیمیا علیزاده در ۱۹ تیر سال ۱۳۷۷ در شهر کرج در خانواده‌ای آذربایجانی متولد شد. خانواده کیمیا علیزاده اصالتا آذری هستند . مادر کیمیا علیزاده اردبیلی و پدرش اهل شهر زنوز شهرستان مرند می باشد.  کیمیا علیزاده فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر دارد که از خودش کوچک تر می باشد. کیمیا علیزاده در 31 مرداد سال ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، عقد و در روز ۱۸ تیر سال ۹۸ جشن ازدواج خود را برگزار کرده اند .

کیمیا علیزاده  به مناسبت سالگرد ازدواجش عکسی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

کیمیا علیزاده  نوشت: تو قشنگ ترین تصمیم زندگی من هستی...از خدا ممنونم به خاطر وجود تو..زندگیم، رفیقم، همراه همیشگیم سالگرد ازدواجمون مبارک...

کیمیا علیزاده

بیوگرافی کیمیا علیزاده و همسرش

در این بخش بیوگرافی کیمیا علیزاده ورزشکار جنجالی کشورمان را مرور می کنیم. او اولین بانوی ایرانی است که موفق شده در رقابت های المپیک مدال کسب کند. او با موفقیت خود در بازی های المپیک تبدیل به چهره ای جنجالی شد و بعد از تایید خبر مهاجرت خود به خارج از کشور باز هم نام خود را پررنگ کرد، در ادامه این مطلب با کیمیا علیزاده آشنا می شویم.

کیمیا علیزاده کیست؟

 خانم علیزاده در رشته فیزیوتراپی (دانشگاه خوارزمی کرج) تحصیل کرده و جوان ترین مدال آور تاریخ کشورمان می باشد.کیمیا علیزاده در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد و نام خود را به عنوان اولین بانوی ایرانی صاحب مدال و همچنین جوان ترین مدال آور ایرانی در تاریخ ایران ثبت کرد. خانم علیزاده یکی از تاثیرگذارترین زنان ایران در قرن 21 می باشد.

کیمیا علیزاده

قد و وزن کیمیا علیزاده

او بلند قامت است و 185 سانتی متر قد دارد، وزن کیمیا متغیر بین 57 تا 66 کیلوگرم می باشد. او می گوید: در مقابل باقی ورزشکاران جهان خصوصا اروپایی ها حتی کوتاه قامت هم هستم!

ورود کیمیا علیزاده به رشته تکواندو

کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر دارد. او از سن 8 سالگی وارد رشته تکواندو شده است، پدر و مادرش مشوق او بوده اند و به قول خودش: (من صبح‌ ها هم که از خواب بیدار می‌شوم پاهایم ناخودآگاه مثل پنکه می‌چرخد و به در و دیوار می‌گیرد.)

کیمیا علیزاده

ازدواج و همسر کیمیا علیزاده

او در سال 1397 با حامد معدنچی والیبالیست سابق کشورمان ازدواج کرد. حامد معدنچی اکنون مربی والیبال است.

حامد معدنچی کیست؟

حامد معدنچی متولد آذر ماه سال 1368 است. او در تیم های باشگاهی: آلومینیوم المهدی هرمزگان، برق تهران، نفت تهران، ارتعاشات مشهد، مقاومت مهاباد، پیکان تهران بازی می کرده، همسر کیمیا علیزاده می گوید: مادرم والیبالیست بود و من از سنین کودکی با این رشته آشنا بودم و وارد آن شدم.

کیمیا علیزاده

ماجرای مهاجرت کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده در اواخر سال 1398 با ایران خداحافظی کرد. بعد از منتشر شدن عکس هایی از او (بدون حجاب) و روزها گمانه زنی رسانه ها او سرانجام در صفحه اینستاگرامی اش خبر مهاجرت خود را رسما تایید کرد. او گفت: من جز تکواندو، امنیت و زندگی شاد و سالم درخواست دیگری از دنیا ندارم. کسی به اروپا دعوتم نکرده و در باغ سبز به رویم باز نشده. اما رنج و سختی غربت را بجان می‌خرم.

صفحه اینستاگرام کیمیا علیزاده

آدرس صفحه اینستاگرامی او kimiya.alizade@ می باشد. خانم علیزاده نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده دارد که این رقم روز به روز در حال افزایش می باشد. او تاکنون بیش از 150 پست به اشتراک گذاشته است.

کیمیا علیزاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jzbz2