پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/27 07:34
مهران غفوریان | مهران غفوریان و فرزندش | بیوگرافی مهران غفوریان | پدر مهران غفوریان | مهران غفوریان و همسرش | خودکشی مهران غفوریان
کد خبر: 9197

فوری/ دست به دعا شوید | مهران غفوریان نابود شد+تصاویر دردناک

مهران غفوریان سکته کرد و راهی بیمارستان شد.

مهران غفوریان از بازیگران طنز در عرصه فیلم و سریال های ایرانی می باشد. مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 است. مهران غفوریان در تهران، بازیگر است. مهران غفوریان با بازی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. مهران غفوریان بازیگر سریال ها و فیلمهای طنز وزن زیادی کم کرده است که همه ی طرفدارانش را حیرت زده کرد.

آرزو غفوریان در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: روز دوشنبه حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران غفوریان دچار عارضه قلبی (سکته) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران منتقل شد.

وی در این پست نوشته است که امروز (سه‌شنبه) این هنرمند تحت عمل قلب باز قرار می گیرد.

مهران غفوریان

خودکشی مهران غفوریان

چندی پیش برای دومین بار خبر خودکشی مهران غفوریان بازیگر خوش ذوق و طنزپرداز کشورمان در فضای مجازی پخش شد که او را مجبور کرد توضیحاتی را راجع این خبر برای شفاف سازی ارائه دهد.مهران غفوریان واکنشی عبرت آموز به این شایعه نشان داد که در آن ضمن اشاره به صحت و سلامت خود از مردم می خواهد از قضاوت کردن در مورد یکدیگر دست بردارند.

وی درباره شایعه خودکشی اش گفت:از کسانی که برای من شایعه درست کردند، می گذرم و می بخشم، شاید دل مادر و همسرم شکسته، از آن ها هم می خواهم که ببخشند، اصولا آدم ها باید مراقب باشند که حق کسی گردنشان نماند.​

مهران غفوریان

مردم عزیزم این همه سختی دارند، این همه مشکلات اقتصادی و درگیر ویروس کرونا هستند، وبا این حال دلشون من شاد می کنم این برایم مقدس است. امیدوارم که همدیگر راقضاوت نکنیم.این بازیگر در ادامه توضیح داد که تصور کنید وقتی مادری خبر خود کشی پسرش را می شنود چه حسی پیدا می کند؟ خودکشی گناه کبیره است و خیلی شایعات دیگری بود، در حال حاضر خداراشکر خبری نیست.

مهران غفوریان

جالب است بدانید در خردادماه سال ۱۳۹۰ نیز شایعه ای مشابه برای وی ساخته شده بود. در آن زمان نیز وی در گفت‌وگویی با زندگی ایده آل داشته و درباره شایعه‌ای که برایش به وجود آمده بود، گفت: این را قبول دارم که جز آن دسته بازیگرانی هستم که حاشیه ها و شایعاتی زیادی برایم ساخته اند. در کل هر چیزی که به شخصیتم ضربه بزند را شایعه و حاشیه می دانم.

مهران غفوریان

پشت پرده خبر خودکشی مهران غفوریان در سال 90

وی در سال ۹۰ درباره شایعه مورد اشاره گفته بود: اصلا قضیه شایعه سازی برای من از زمانی آغاز شد که در مشهد به علت مسمومیت غذایی به بیمارستان امام خمینی انتقالم دادند.

زمانی که بیدار شدم دیدم که چند نفر بالای سرم دارند از من عکس می اندازند. فردای همان روز روزنامه قدس مشهد تیتر زد مهران غفوریان خودکشی کرده است. بله من خودکشی کرده‌ام اما برای دیدن آقا امام رضا(ع) نه چیز دیگری!(البته منظورم خودکشی غیرواقعی است).

مهران غفوریان

رقص بامزه ی دختر مهران غفوریان با آهنگ تتلو

فیلمی که مهران غفوریان در فضای مجازی منتشر کرد:

خانواده مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر 46 ساله کشورمان در خانواده ای فرهنگی متولد شده است.این بازیگر محبوب اصالتی تبریزی دارد. پدر او ناخدای نیروی دریایی و مادرش نیز معلم بود.مهران تنها یک برادر به نام مهدی دارد که موزیسین است.این بازیگر در خیابان مولوی تهران متولد شده است اما بزرگ شده تهرانسر و محله دریا میباشد. هنر را از پدرم خدا بیامرز به ارث بردیم، او خطاط و نقاش بود، آواز می خواند و تار می نواخت، برادرم مهدی که 5 سال از من بزرگتر در دانشگاه موسیقی خوانده است.

مهران غفوریان

فوت پدربزرگوار مهران غفوریان

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است.

مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 وقتی 40 ساله بود با دختری بنام آرزو ازدواج کرد، این دو در یک مرکز خرید با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند.

مهران غفوریان

فرزند

مهران غفوریان در تاریخ 15 بهمن ماه 1397 صاحب دختری به نام هانا شد و پدر شدن را تجربه کرد.

مهران غفوریان

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36lpj3