پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/03 14:00
جواد هاشمی / بیماری جواد هاشمی / ماشین جواد هاشمی / لخت شدن جواد هاشمی
کد خبر: 8544

جواد هاشمی ممنوع الکار شد؟

جواد هاشمی پس از بازی در سریال زخم کاری برنامه اش پخش نشد!

سید جواد هاشمی پوراصل  در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۴۴ در یکی از محله‌های تهران (نواب) متولد شد. سید جواد هاشمی هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. سید جواد هاشمی  اصالتاً اهل گیلان و شهر انزلی هستند. تحصیلات سید جواد هاشمی  را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ‌التحصیل شد. به طور جدی فعالیت هنری سید جواد هاشمی  را در سال 58 با بازی در نمایش «حج ابراهیم، حج عاشورا» کار کمال الدین نمراب شروع کرد. اولین فیلمی که در آن بازی کرد « پرواز در شب» کار «رسول ملاقلی پور» بود. بیشتر در کاراکتر و نقش مذهبی بازی کرده و این کاراکتر برای او جا افتاده و بیشتر مخاطبان او را با اینگونه ژانر بازی می شناسند.

صدا و سیما برنامه ارادت جواد هاشمی را بعد از لخت شدنش در فیلم زخم کاری پخش نکرد

برنامه ارادت بعد از لخت شدن سید جواد هاشمی پخش نشد!​قسمت اول برنامه «نشان ارادت» که قرار بود با حضور سید جواد هاشمی به عنوان مهمان امروز پخش شود، با اطلاعیه روابط عمومی برنامه، به دلیل مشکلات فنی پخش نخواهد شد و این برنامه با حضور شهرام عبدلی جایگزین آن شده است.

شنیده می‌شود حضور سیدجواد هاشمی در قسمت اخیر سریال «زخم کاری» مانع از پخش برنامه شده و حواشی به وجود آمده برایش در عدم پخش این برنامه بی تاثیر نبوده است!

موضع گیری های سید جواد هاشمی

وی در فیلم اخراجی‌های ۳ در نقش محمود احمدی‌نژاد ظاهر شد و در جریان نشست فرهنگیان با میرحسین موسوی در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ دو سرود را در حمایت از میرحسین موسوی اجرا نمود. البته بعدها طی مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های اصول‌گرا قرار گرفتن در معذوریت و در عمل انجام‌شده واقع شدن را دلیل حمایت از موسوی ذکر کرد و گزینۀ مورد اعتمادش را ابتدا احمدی‌نژاد و سپس در دوره‌های بعد قالیباف و رئیسی نام برد.

جواد هاشمی

لامبورگینی میلیاردی سیدجواد هاشمی برایش حاشیه ساز شد+فیلم جنجالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3w9v64